Friday 24 April 2015

Welcome

Ahoj všichni!

Tímto bych vás chtěla přivítat na svém blogu, který jsem si založila víceméně na základě instagramu. Musím říct, že jsem byla nesmírně potěšená veškerými milými ohlasy a moc vám za ně děkuji. Vůbec jsem nečekala, že nápad, začít tvořit blog, bude mít takový úspěch. Šíleně mě to motivovalo a tak jsem plán konečně uskutečnila. V blogové sféře se pohybuji už nějaký ten pátek (počínaje glitter blogísky o diddlinkách :D) a čím více jsem sledovala své nejoblíbenější blogerky (o kterých určitě bude nejeden post), tím větší chuť jsem měla zase znovu začít. A na co všechno se tu múžete těšit? Chtěla bych s vámi především sdílet veškeré své zážitky a celkově místní život tady v království (brzy už přímo z Londýna!), přidávat nespočet fotografií z návštěv různých měst, podělit se s vámi o zvyky a pikantnosti angličanů a o tom, jak to tady vlastně chodí(a nechodí, haha). A určitě vás neochudím o články typu : Chci začít pracovat a žít v Anglii. Jak na to? A tak podobně. Doufám, že tím i někomu z vás pomůžu a nebo třeba jen inspiruji. Já osobně mám blogerky žijící v zahraničí nejraději a díky jejich cestovatelským postům si alespoń na chviličku připadám jako bych tam byla s nimi:). Což je fajn, no ne? Jinak abych vám o sobě i něco málo prozradila. Vystudovala jsem cestovní ruch a asi proto to nadšení pro cestování..kamkoliv, kdykoliv a jakkoliv. Po maturitě jsem pořád tak nějak tápala, co dál..na vysokou se mi prostě nechtělo, nejsem takový ten zapřísáhlý fanatik studentského života a tak jsem si rok dala pohov a studovala angličtinu. Což se mi teda sakra vyplatilo. Jelikož jsem trochu blázen, jednoho krásného dne jsem domů přišla s nápadem, že odletím na Kypr pracovat a zůstanu tam a budu si tam šťastně žít.(O tom bude stoprocentně také článek) No. Svůj plán jsem sice uskutečnila, jenže po měsíci jsem se vrátila ochotně domů, div né s brekem. Ne díky, Kypr leda tak na dovolenou a hned zase hezky zpátky domů. Ještě než jsem doma oznámila, že letím pryč na dobu neurčitou, jsem se chvilku předtím dostala na vysokou, kam se mi taak mooc nechtělo, a přesto jsem to zkusila. Musela jsem se hodně přemáhat, jelikož zvolený obor geografie nebyl zrovna dvakrát bomba. Takže vlastně můžu poděkovat svému muži, kterého jsem minulý rok v létě potkala a kvůli kterému jsem všecho nechala a prostě si sbalila svých pět švestek a odfrnkla sem. Tak myslím, že úvod to byl víc než vyčerpávající a další věci se dozvítě příště :). Doufám, že se vám u mě na blogu bude líbit a že se sem budete s chutí vracet.



 Mějte se krásně a budu se na vás moc těšit!


1 comment:

  1. Hezky napsane Jani :P tesim se na dalsi prispevky :P

    ReplyDelete

Děkuju za odezvu a tvůj čas <3