Sunday 5 July 2015

OFF TO CORFU!

Ahoj všem!

Uff, po ukrutně dlouhém a hlavně nekonečném pracovním týdnu mám konečně čas se vám ozvat..řeknu vám, že to byl snad i možná nejdelší týden v mém životě a ty hodiny v práci utíkali tak strašně pomalu! Poslední dny jsem už stejně byla totálně mimo, duchem nepřítomna a v myšlenkách už jsem cestovala někde po malebných vesničkách v Řecku,  asi znáte to šílené před-dovolenkové natěšení nee? Snad jste si poslední tropické dny užili někde u vody a né v práci:)). Tady u nás byl dokonce jeden z nejteplejších dnů za posledních 12 let :D. Jinak včera jsem byla pokoupit pár posledních věcí a nebyla bych to zase já, abych si nebalila kufr v 11 večer, achjo. Tak snad jsem v tom shonu na nic nezapomněla a budu moct zítra v klidu vyrazit. Letím nejdřív do Čr, kde "vyzvednu" mamku a pak s mamkou absolvuju její úplně historicky první let v životě, takže se šíleně těším! Určitě během toho týdne nezapomeňte sledovat můj instagram, kde jsem jako jana_pup , budu přidávat určitě denně spoustu fotek, takže se máte na co těšit..a předem se teda omlouvám za mega spam!







Tenhle outfit jsem měla na sobě včera odpoledne, kdy jsme s D. slavili naše první výročí, byli jsme v úplně suprové restauraci udělané do Hollywoodského stylu a pochutnali jsme si na naprosto výborných burgrech, které jsme - jen tak mimochodem -  jedli v Chevrolettu! Všude byla spousta světýlek, automatů, kulečník, bar, bowling..a na záchodcích jste se mohli kochat americkými sexy herci, kteří byli (bohužel) jen vyvěšeni na zdech :D. Já pro Davida měla přichystaný piknik košík plný dobrot a láhev vína, kterou jsme si potom vychutnali v parku...takhle nějak si představuju dokonalý den. Vím, že jsem k outfitu nenapsala vlastně vůbec nic, i přesto, že to je dejme tomu Outfit post, jenže já prostě to outfitové povídání moc v lásce nemám. Co mám na sobě vidíte na fotkách a tak mi přijde zbytečně psát "včera jsem si vzala bílé boyfriend džíny a bílé psaníčko.."...jediné o čem se prostě musím zmínit jsou tyhle nové krásky, které mám na nohách a naprosto je zbožňuju. No, krásné jsou, ale pohodlí...to už je věc druhá;).

Mějte se krásně a užívejte prázdnin!

2 comments:

  1. Tenhle roztahanej drdol je něco pro mě <3 a obdivuju, jak ti jdou všechny odstíny rtěnek! Užij si dovču a těším se na ty instagramový spamy!

    ReplyDelete
  2. Naprosto skvělej outfit! Hlavně ty kalhoty jsou božské ♥
    ...Instantní krása...

    ReplyDelete

Děkuju za odezvu a tvůj čas <3