Saturday 29 August 2015

ME HEART BELONGS TO LONDON


Včera se mi zase potvrdilo, že Londýn je naprosto kouzelný město. A v noci? To je teprve něco! Náš výlet nespočíval teda tak úplně v kochání se po památkách a posedávání u Temže, ale v něčem mnohem mnohem lepším. Hledali jsme totiž byt nebo dá se říct naše nové hnízdečko lásky. Ať už v centru nebo někde mimo něj, já tomu pořád nemohla uvěřit. Doteď mám v paměti ten den, kdy jsem přiletěla ve 13ti ze školního zájezdu z Anglie a první co jsem mamce doma oznámila bylo, že jednou budu bydlet v Londýne a jo a jo ajo. Mamka se jen smála. A včera nadešel ten den, na kterej jsme měli domluveno x prohlídek a schůzek a já si postupně začala plnit další sen. Paní z agentury, kterou jsme měli na pořadníku jako první, nás "potěšila" s tím, že sehnat v Londýně práci je to nejmenší, ale s bydlením to už je trochu těžší.  A asi nekecala.  Když David včera všechno obvolával, ve většině případů se ho jako první ptali na práci a výplatu, ale i tak se nám podařilo něco domluvit a už brzy se ozvu s tím, jak jsme dopadli. Nechci něco roztroubit do světa a zakřiknout to. Jelikož jsem pořád bez práce, každou chvilku kontroluju mobil a maila a dva dny jsou pro mě dlouhý jako celej tejden. Ale já to zvládnu, nejsem přece žádný béčko! Jinak až poslední dny jsem si začala teprve uvědomovat, co od života vlastně chci a očekávám. Přečetla jsem si nespočet psychologickejch článků, různejch otázek, nad kterejma jsme se nikdy v životě nezamejšlela. Neskutečně moc mi to dalo, i přes to, že všichni víme, že nejlepší učitel je sám život. Je zajímavý, jak jen čtení něčeho inspirativního a duchovního člověku může dodat sílu a odvahu. Ráda bych o tom i napsala článek, pokud vás tyhle věci teda zajímají, stejně jako mě :D. Budu moc ráda, když nám budete držet všechny palce a já se brzy ozvu....a kdo ví, třeba už z Londýna :). Mějte se krásně a plňte si svoje sny, ať už malé či velké, jde to!


No není to nádhera? <3






Procházka po London Bridge..







Prý nejlepší frozen yoghurt, alespoň v Anglii. My se na něj mohli leda tak mlsně koukat, protože se nám momentálně hodí každá librička :D. A co si budem povídat, tři kila za zmrzku je prostě trochu přes čáru...



Tak teda i jedna zamilovaná..po našem.



Zdá se mi to, nebo ty lidi už prostě nevědí za co divnějšího by se v těch ulicích převlíkli? :D


Covent garden aneb taková pouliční všechochuť...











A přesně tyhle fotky jsou důvodem proč Londýn tolik miluju..když vynecháte všechna ta mainstream místa jako oko, bigben nebo palác, objevíte malebná zákoutí a nasajete tu pravou londýnskou atmosféru.


Mini náměstíčko s kavárnou, restaurací, posezením a hlavně s krásnými domky, které hrají všemi barvami...představuji vám Neal's Yeard :)




Včera mě tak napadlo, že jak se každej fotí u budky..já si z ní chci jednou zavolat!:D 











Večer po setmění se Londýn zase proměnil v něco magického a my jen seděli na lavičce a užívali si každou vteřinu..



Pusu a krásnej den! U nás na chvilku zas vykouklo sluníčko, takže toho patřičně využijeme a vyrážíme ven..zatím ještě pořád bohužel po Milton Keynes :D..

4 comments:

  1. Tak to je vážně nádhera! Anglii naprosto miluju a Londýn je prostě kouzelný! Přeju hodně štěstí a ať se daří v plnění snů :))
    Mohla bych se prosím jen zeptat čím fotíš a v čem fotky upravuješ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to jsme dvě, Anglie má svoje kouzlo <3. I když znám spoustu lidí, kterým Anglie vůbec nic neříká. Jinak mám Olympus pen E-pl 7 se základním objektivem 17-42 mm a pak ještě 45 mm objektiv portrétový. Jsem s ním nadmíru spokojená:). Moc ti děkuju a to samé přeju i tobě! :))

      Delete
  2. nááádherné fotky, naozaj! :) mňa Londýn až tak neočaril. možno to bolo množstvom turistov a možno únavou. určite mu ešte niekedy dám šancu :D :)

    ReplyDelete
  3. krasne fotky! ten olympus vazne umi pekne fotit:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    ReplyDelete

Děkuju za odezvu a tvůj čas <3