Monday 31 August 2015

New beginning

Milé čtenářky i čtenáři,

třikrát hurá, hlásím se vám živě přímo z Londýna! Ale hezky pěkně od začátku. Jedna věc, kterou asi nikdy nepochopím je to, jaký má David v životě štěstí. A to snad úplně ale úplně na všechno (včetně toho, že si vybral mě, hah! :D). Ale abych vás vnesla do dění, než jsme odcestovali na měsíční dovolenou do čr, David se jeden den sebral a vyrazil do Londýna hledat práci jako krupiér. Vytisknul si životopisy, hodil na sebe sako, nahodil americkej úsměv a šel směle do toho. Téměř ve  všech casinech nepochodil a bylo mu řečeno, že se prostě musí “eplajnout” onilne. Nakonec se na něj usmálo opět štěstí a v jednom z casin přímo na Leicester square ho hned z fleku vzali na table testy a hádejte co? Druhého dne mu zazvonil telefon a on mi radostně oznámil, že 1.září nastupuje do práce. Strašně jsem mu to přála a tajně jsem doufala, že až se vrátíme z dovči, bude to pro mě taky brnkačka. To je jedna věc. Před týdnem jsme začali shánět bydlení v Londýně a mysleli jsme si, jak to všechno půjde hladce a přesně podle plánů, bohužel. Celej den jsme strávili na gumtree vybíráním bytu (share house už nikdy víc) a z těch cen nás přecházel zrak, i když jsme s tím tak nějak počítali. Člověk si pod pojmem “byt v Londýně” představí ledacos, ale ve finále se musíte spokojit s jednou malou místnustkou, maximálně podkrovíčkem, doplněné koupelnou, pokud je vám proti srsti platit měsíčně 65 tisíc za jednu místnost navíc. Většinu poskytovatelů zajímal hlavně plat a naše zaměstnání, takže jsme začali trochu věšet hlavu a přemejšlet, jestli to vůbec dáme. Nakonec David na další den domluvil několik schůzek a jako vždycky frajeřil, že pojedem do Londýna, on luskne a vezme hned to první a zároveň nejlepší co uvidíme. Tadá, přijeli jsme na první schůzku dokonce s půl hodinovým spožděním a hádejte co? První byt a my ho vzali všema deseti. Skvělá lokace v zóně 2, asi 7 zastávek metrem přímo od centra, byl hezky čistý a za lepší cenu by jsme nic nesehnali, všechny priority perfektně splňoval. Jedinej problém byl ten, že byl volný až od konce září, takže nám agentura měla na měsíc přidělit něco dočasného. Včera jsme začali balit všechny sakypaky a přemýšleli, jak to všechno zvládneme přestěhovat, jelikož je dost těžký stěhovat se a nevědět vlastně kam :D. Na dnešek jsme si teda objednali dodávku a holt jsme počítali s tím, že za měsíc nás to stěhování bude čekat znova.

Cesta utekla jako voda, ještě aby ne, celou cestu nás doprovázelo hrozně milé a zajímavé vyprávění tolik zcestovalého řidiče :). Na naši budoucí adrese jsme se s agenturou měli sejít, obdržet klíče a jet zase někam úplně jinam, neznámo kam. David zase prohlásil, že úplně ideální by bylo, kdyby ten dočasnej domov byl vzdálenej pár bloků, aby se zase nemusel zařizovat další stěhovák. Vystoupíme z dodávky, nervózně přešlapujeme a po chvíli David uvidí přijíždět auto, z kterého vystoupí mladá slečna a vede Davida do našeho budoucího bytu. On se jí snaží vysvětlit, že tady máme bydlet až za měsíc a ona jojojo v pohodě, odemkne dveře těsně vedle tohohle bytu a já pak už jen zírám s otevřenou pusou. Jupí, jsme ušetřeni dalšího stěhování! A jako bonus tu prý budeme přebývat jen 4 dny a věci si pak jen přeneseme z pokoje do pokoje :D. My se teď pomalu zabydlujeme, stihli jsme prozkoumat okolí Queen’s parku (je tu kousek za rohem jóga, knihovna i park na běhání - vše, co potřebuju ke štěstí :D) a já jen nevěřícně kroutím hlavou, jak to Davidovi opět všechno vyšlo do posledního puntíku :) A i když jsem momentálně bez práce a mám před sebou ještě dlouhou cestu, jsem ta nejšťastnější holka na světě! Splnil se mi další sen. A děkuju svému příteli, bez kterýho by tahle cesta byla tisíckrát těžší. Ve dvou se to prostě vždycky líp táhne a ani nevíte jak jsem vděčná za takového parťáka, co se mnou podniknul Londýn a po večerech se mnou vymýšlí, jestli po Londýně budeme bydlet v Austrálii nebo v Americe :D. Jsme snílci, ale o tom život prostě je. Těším se, až vám budu psát o tom, jaký je život v Londýně a vy touhle cestou budete moct prožívat všechny ty dobré i špatné věci se mnou. Mějte se nádherně <3

A tady jedna pózující “blondýna” …teď už fakticky z Londýna :)












12 comments:

  1. To je skvělý <3 jsem strašně ráda, že Vám to takhle vyšlo a držím palce s hledáním práce! Jak jsem předtím doufala, že se někdy potkáme, tak teď doufám, že to bude právě v Londýně, haha :D:-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc Domčo, bude to asi fuška, ale musím to dát když už tu jsem, sakra! :D Já doufám, že taky co nevidět vytáhneš paty a bude to zrovna Londýn :D<3 Ale tebe teď čeká Praha a nový dobrodrůžo :) držím palce!

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. to je outfit úplne stvorený do Londýnskych ulíc! :).

    Rada by som ťa pozvala na moju GIVEAWAY o novú DEICHMANN KABELKU, ktorá sa práve koná na mojom blogu!
    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  4. Tak to je super! Moc gratuluju a těším se na další články :)

    ReplyDelete
  5. Jeziis tak to je super!! Už se moc těším na posty z Londýna! A věřím, že s tím bydlením je to mazec. Přítel mi zrovna nedávno vyprávěl o svém kamarádovi, jak hledal byt v Londýně. Nakonec má spolubydlení, samostatný pokoj, v centru, ale za takový peníze, že to není hezký :D Hodně štěstí v Londýně! btw: vypadáš úžasně!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to tu přesně chodí, človek si představí jak bude mít mega super bejvák přímo u Big Bena, jenže to je nereálný s těma sumama tady :D:/ Já jsem ráda i za tohle, David to má kousek do práce a taky se uklidňuju tím, že jsme místo zóny 2 mohli schytat třeba zónu 9 :DD.. A moc děkuju <3

      Delete
  6. líbí se mi jak ti košile ladí s rtěnkou :)

    Puntíkatý blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mám ráda takové detaily, je fajn že to někdo ocení:)))

      Delete
  7. Tak si to tam pořádně užij! Londýn je super. Po škole se tam plánuju přestěhovat. :)

    STYLE WITHOUT LIMITS

    ReplyDelete
  8. Uzij si to :) V Londyne uz jsem 3.rokem a je to skvely zazitek:)

    www.bridgeofmemories.blogspot.com

    ReplyDelete

Děkuju za odezvu a tvůj čas <3