Friday 17 June 2016

LONDON VIBES

Tak jak se všichni máte? Vsadím boty, že bezvadně, protože buď za sebou právě máte státnice či poslední zkoušky...no a před sebou pomalu se blížící konec školního roku a s ním i začínající léto (který má u mě vroubek za to zpoždění) a třeba nějakou tu dovču...důvodů k radosti je teda požehnaně, no né?! Hrozně dlouho jsem nenapsala diary článek, takže o mě asi víte kulový, pokud teda nesledujete můj snapchat (janapup), kterýmu jsem naprosto propadla a jsem tam hoodně aktivní :D Takže kromě klasickejch snapů z Londýnskej ulic a toho, jak si dělám smoothiečka, tam můžete najít například i mě a Davida, jak házíme na lidi vajíčka z mostu u Temže.. :D Taková kulturní vložka no. Ale o tom víc už za chvíli!


Nedávno jsme si odškrtli jednu položku z Londýnskýho bucket-listu a tou byla návštěva Thorpe Parku, kterej se nachází na ostrůvku asi 40 min. od Londýna.  Jedním slovem... PECKA! Vůbec nic jsme od toho nečekali, D. furt říkal, že to bude určitě něco jako Českolipský slavnosti a o to víc nás to pak oba absolutně dostalo do kolen. Zaplatíte v podstatě vstupný 50 £ a pak už je jen a jen na vás, jakým atrakcím se oddáte a kolikrát na ně půjdete (nebo spíš, kolik váš žaludek unese). Bylo to jak úplně jinej svět, takovej ten dětskej, kde vám ale pokaždý ztuhne úsměv, když se jakákoliv atrakce rozjede a vy vidíte ty lidi, jak visej ve vzduchu, mávaj rukama, nohama...a řvou jak paviáni. Představte si šílený horský dráhy, kdy jedna má i 10 smyček a vy jedete neuvěřitelnou rychlostí... no prostě to, co všichni známe jen z Americkej filmů.. :D To byl takovej adrenalin!! Takže pokud se někdy chystáte do Londýna, určitě si vyhraďte aspoň 1 den na tenhle zábavní park, věřte mi, že nebudete litovat a budete odcházet s širokým úsměvem a rozpumpovanou krví! :)).





















A teď mi řekněte...kdyby jste skončili večer v práci a před ní by na vás čekal přítel s batohem na zádech a zeptal se, co si asi myslíte, že v něm je, co byste odpověděli?  VÍNO. Tak to byla moje odpověď.  V hlavě už jsem ho chválila a malovala si romantiku s láhví u pobřeží Temže. Jenže..těsně vedle! On v něm totiž měl prošlý vajíčka. Prostě jen tak, že se půjdem projít a něco s nima vyvedem. Tak já fakt nevím, kde je chyba!!!! :D Udělali jsme si krásnou romantickou procházku podél Temže, koupila jsem si nanuka (následně skuhrala a klepala kosu), taky jsem byla hotová z obří růžový a světýlkující Benefit lodě, která mi přišla úplně geniální - dáte si afternoon tea, popíjíte koktejl jménem High Brow, u toho vám zároveň udělaj obočí a máte dechberoucí výhled. Pak jsme si hodili pár vajíček z mostu, pár z eskalátorů v metru, užili si kopec srandy a pokračovali jsme v krasojízdě směrem domů. A víte co? Takovýhle spontánní večery jsou prostě nejlepší!!!! :))))








Taky jsme byli načerpat trošku síly a zeleně v st. James parku. Útěk od ruchu velkoměsta to sice byl, ale ty lidi...ty jsou prostě všude :( Co čekat v Londýně no...














Flourishuje se všude a za jakejcholiv podmínek...




Ještě jedna věc, kterou jsem vám chtěla říct. Představte si, že se mnou teď v casinu kromě Zuzky pracuje (přímo se mnou jako servírka) i její spolubydlící...která je zároveň čtenářkou mýho blogu, což je prostě úžasný tyjo! Jsem ráda, že tam teď mám tyhle dvě a hlavně... konečně můžu s někým mluvit česky!!! :D Já se s vámi prozatím loučím, musím si ještě dobalit věci na zítra, letím totiž na pár dní do Čech a hrozně už se těším. Doufám, že všechno stihnu, protože mám spoustu plánů a málo času, jako vždycky :D. Mějte se krásně, pusu! <3

6 comments:

  1. ahoj, chystam se s kamaradkou do Londyna, v cervenci, na 4 dny (jeden den ale pojedeme do Brightonu). V Londyne uz jsem byla asi 7x, takze vse hlavni mam prochozeny, planujeme kola v Hyde Parku, nejake nakupy, camden town, notting hill, st catherines dock apod. samozrejme i pujdeme kolecko kolem tech hlavnich atraktivit :) je neco, co by si nam doporucila, prosim? neco treba neobvykleho, kam rada chodis apod? :)) dekuju za pripadne rady:)

    ClaudiasNewLife

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj! Tak to bude fuška ti něco poradit, to už musíš mít Londýn zmáklej! Kola doporočuju v centru po stezkách, Hyde park na to není uplně stavěnej, je tam málo cyklotras a dost špatně se nám tam jezdilo :/ Camden town stoprocentně, za mě jedna z nejvíc zajímavejch částí Londýna. Za mě určitě: St. James park, čtvrť Mayfair, Portobello, Borough Market (skvělej trh a nejlepší streetfood), pak určitě Neal's Yard - superbarevný náměstíčko s kavárnama a restauracema plus ultra fotogenický!... Covent Garden a projít všechny její části, pak určitě mrkni na Kensington roof gardens, což jsou střešní zahrady s výhledem, na jejich official stránkách se můžeš mrknout na dny, kdy jsou otevřený pro veřejnost. Co se jídla týče, tak určitě - Breakfast club, Wagamama, Gail's Bakery, Topshop frozen yoghurt a Magnum store kousek od Bond street. Moc si to tady užijte holky a kdyby jsi ještě chtěla s něčím poradit, tak mi klidně napiš maila - j.brucknerova@seznam.cz :)))

      Delete
  2. Ahoj, co říkáš na referendum o ne/setrvání UK v EU? Bojíš se?
    N.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já mám na to ten názor, že Britové si tímhle docela nadělali do kalhot. Podle mě to bude mít mnohem víc nevýhod, než výhod, už třeba jen co se týče nezaměstnanosti, dostupnosti potravin a hodnotě libry. Každopádně to nechci nijak pitvat, o tom by se dalo debatovat hodiny :) Já si z toho nic moc nedělám, my se Londýnem pravděpodobně v září budeme loučit. Spíš by nás to mohlo ovlivnit v budoucnu, když bychom se měli v plánu někdy vrátit, ale to předbíhám..kdo ví, jak to vůbec všechno bude. Je to věc, která se bude řešit ne měsíce, ale roky...

      Delete
  3. Aaa skvělej článek! Atrakce miluju, jsem pro každou "špatnost" :D Vaši vajíčkovou noc jsem viděla na snapchatu a musela jsem se fakt smát, rebelové! Ale takový spontánní nápady jsou prostě nejlepší! A ta benefit loď? Boží :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to jsme dvě! My bychom si rozumněly..hehe :D I když tohle bylo i na mě trochu moc, ne že ne. Tak aspoň, že jsme tě rozesmáli, já si tu noc hrozně moc užila :D A děkuju! :*

      Delete

Děkuju za odezvu a tvůj čas <3