Thursday 4 June 2015

BLACK AND WHITE

Poslední dobou jsem si zamilovala trend dlouhých vest a jednu jsem si nedávno pořídila v bílém provedení. Původně jsem sháněla nějakou klasickou s límečkem a kapsami, jenže v krémové barvě mi moc neseděla a ani střih mi nějak zvlášť nelichotil, takže to nakonec vyhrála tahle čistě bílá kráska s volány. Jsem s ní moc spokojená, dá se skvěle kombinovat a ještě si v ní přijdu jako víla, když tu neustále tak fučí :D. Ještě pokukuji po khaki barvě a nebo nějaké béžové, tak uvidíme.  Co vy a vesty? Jinak strašně závidím všem co jsou teď v čr, smaží se na sluníčku a drinkují u bazénu..u nás dnes sice bylo po dlouhé době teplo, ale to počasí tady stejně stojí za prd. To mi připomíná, že jsem po usilovném hledání konečně objednala vysněnou dovolenou, na kterou poletím s mamkou a nemůžu se dočkat! Chtěly jsme nejdřív na Mallorcu, ale já nejsem moc na takový typ dovči jako jedna obrovská několika kilometrová pláž, kde je hlava na hlavě a každý den se jen vyvalovat na pláži. Miluju objevování skrytých pláží a zátok, dobrodružství, potápění, hezkou přírodu a podnikání různých výletů. Nakonec jsem tedy vybrala řecký ostrov Korfu, který má k tomuhle všemu výborné podmínky:). Tak jsem zvědavá, snad všechno vyjde podle očekávání.

Kam letos vyrážíte vy a jaký typ dovolené upřednostňujete?








Vest - New Look // T-shirt - Mango // Pants - H&M // Shoes - New Look // Bag - H&M




Mějte se krásně a užívejte slunečných dnů na plno! <3


4 comments:

  1. Janinko ani nevíš jak s tebou souhlasím s tím počasím !! koukám jak v ČR všichni u bazénu a já tady dlouhé kalhoty a bundu.. a když náhodou je trochu tepla tak musím využít každou minutku :D

    Vesta je moc pěkná, sluší ti ! jak říkáš, jak víla to máš :) joo a taky se mi líbi tvůj nový střih vlasů :) sluší ti to !

    ReplyDelete
    Replies
    1. je to pech! A to jsem se nejdřív kasala, jak my tu máme slunešno a jak vůbec neprší..tůdle :D. A moc děkuju Leničko!:))

      Delete
  2. moc Ti teď ten sestřih sluší :-)
    já mám ráda oba typy dovolených najednou, mám ráda se tak nějak vyrelaxovat ale né aby tam byla plná pláž, hluk a hlava na hlavě. Mám ráda "válet si šunky" na pláži ale i objenovat tu destinaci. Tento rok jedeme na ostrov Pag u Chorvatska, takže jsem pěkne zvědává jaké to bude, plánujeme víc ostrov s přítele procestovat, protože třeba v Turecku a Tunisku jsme takovou možnost nemeli. Jinak Řecko v budoucnu také plánujeme:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to máme podobnou představu o vysněné dovolené:). Přeci jen ležet týden na pláži by byla nuda, je potřeba si to nějak zpestřit! Moc si to na Pagu užijte, Chorvatsko mám celkově hrozně moc ráda a tak nějak mi přirostlo k srdíčku po těch všech návštěvách..Tak ať vše vyjde!:))

      Delete

Děkuju za odezvu a tvůj čas <3