Saturday 13 February 2016

NEW IN: COSMETICS&STUFF

Ahooj moji nejmilejší!

Nechci vás zase otravovat článkem o Kypru, myslím, že toho vyprávění už máte dost jak vy, tak i já (a nekecejte, že ne!) a proto jsem se rozhodla proložit to takovou oddychovou klasikou - co jsem si za poslední dobu koupila nebo spíš nekoupila, když se furt tak kasám, jak šetřím :D :D. Můžete se těšit jak na kosmetiku, tak i na další velice důležité položky. Poslední tejden jsem byla jak Matonoha ( David by teď řekl: Jako ten herec, jo?), měla jsem teploty a můj hlas odešel zase někam do paďous. V práci jsem to nedávala, vždycky v půli směny jsem celá hořela a cejtila jsem, že potřebuju akutní voraz. Manažer byl tak vstřícnej a místo nula dnů off, což fakt původně bylo v rotě...mi daroval volnej víkend, jupí jou! Takže do sebe klopím zázvorovej vývar a užívám si sladkýho nic nedělání.. :). Včera už se mi udělalo líp a tak jsem si zašla snad po třetí v životě na manikúru a rovnou i na obočí do Benefit browbaru. Jsem divná, když nechodím pravidelně na nehty, řasy, vlasy, wax, spray tan,..., ..? :D Každopádně jsem se rozhodla se sebou po sto letech něco dělat a můžu říct, že takovej beauty den mi víc než bodnul... :)). Jednou za čas to asi prostě potřebujeme každá!

A teď už se pojďme společně podívat, co jsem si za poslední týdny/dny pořídila...





Začnu teda kosmetikou. Mám svých pár milovaných produktů a u zkoušení nových se spíše zdráhám, ale čas od času to změnu prostě chce. Poslední dobou to je ale furt dokola ta samá písnička..zkusím novej kondicionér - je na prd, zkusím údajně nejlepší drogérkovej make-up - stojí za starou bellu..a tak dále :D. Takže hlásek v hlavě mi zase našeptával.. "Jani, kupuj, to co ti vyhovuje, to, co znáš.."JENŽE! V Benefitu na mě dámy vyzkoušely tenhle set na obočí a samozřejmě se mi výsledek moc líbil, takže jsem milovanému Gimme Brow pořídila parťáka.  A jsem spokojená. Pokud chcete mít obočí tzv. "On fleek", s tímhle určitě nešlápnete vedle.


Co se týče návštěvy Brow baru, tak po finálním odrazu v zrcátku jsem si v duchu řekla "Fííha". Hrozně se mi líbil tvar i barva, co mi slečna vytvořila, obočí vážně dělá hodně, nechápu, že jsem ho doteď tak podceňovala :D. No, po domácím odlíčení už to takovej zázrak nebyl, ale pořád vidím znatelnej rozdíl a rozhodně mě příště můžou očekávat znovu na té jejich Benefití židličce. Máte zkušenosti s BBB? :)



Dalším přírůstkem je tenhle bronzer/highlighter od M.A.C.u. Za týden frčíme na dovču, tak ať tam neletím jak totální ředitelka vápenky :D. Tenhle bronzer jsem viděla u Kenzy na instagramu, moc se mi líbilo jakej krásnej exotickej finish je schopnej vytvořit a hned jsem věděla, že to je prostě ON. A jo, je to on :)). Určitě ho vyzkoušejte!





Kdybych si měla vybrat jednu jedinou rtěnku, kterou budu smět používat do konce života, bude to tahle! Astor odstín 102 Sweet Camella, moje srdcovka. Jaká by byla ta vaše?


Tenhle Revlon 24h stay make-up mě strašně zklamal. Našla jsem ho na internetu mezi top make-upy z drogerie a měl vůbec jedno z nejlepších hodnocení od různých MU artistů. Jako první mě překvapilo,  že nemá dávkovač, takže se docela dost blbě nanáší. Zatím jsem ho nezkoušela nanášet štětcem, ale má fakt hutnou konzistenci, tudíž s prsty si v tomhle případě moc nevystačíte. Kryje sice docela uspokojivě, ale máte s ním takovej ten pocit masky, že kdyby někdo tlesknul, tak to z vás opadá jak omítka. A asi ta nejhorší věc, jde horko těžko odlíčit. No, známka toho, že fakt drží!



Dalším zklamáním je můj historicky úplně první produkt Lee Stafford. Váhala jsem, jestli si vzít tu novou kokosovou řadu (voní fakt bombově!!) a nebo tuhle Fix it. No vzhledem k tý slámě, co mám na hlavě padla volba na druhou možnost. Ehm..jestli jsem si myslela, že moje vlasy už horší bejt nemůžou, tak omyl! :D Takhle tvrdý vlasy jsem po ničem snad nikdy neměla...dám mu určitě druhou šanci, každopádně.. máte s L. Stafford někdo zkušenost?


Tea tree oil sprej z LUSHE, další věrnej pomocník na moji problematickou pleť.


Vanishing cream. Zázrak. Děkuju tomu, kdo ho vymyslel! Po menším přešlapu jménem Bioderma, která mi málem vypálila obličej, je tohle jako balzám..



No a přibyly mi dvoje sluneční brýle, ty se nikdy neztratí, že! :D Vrchní jsou z Alda a stříbrné z Ebay.  Když mi ty druhý přišly, zkusila jsem si je a myslela jsem, že mě klepne. Mají šíleně zatmavený skla a nebylo přes ně vidět na krok :DD. Venku se to dá, ale i tak, docela mě vypekli. Na druhou stranu nevim, co by člověk čekal za parádu, že jo :D 


No a nakonec takovej nefotogenickej kus hadru...ba ne, je to hyper super přehoz na pláž z Primarku. Určitě ho na mě brzy uvidíte :)).


Určitě mi dejte vědět, jestli vás tyhle New Iny baví, popřípadě s čím máte podobnou zkušenost..a já se co nevidět zase ozvu :)) Pusu, mějte se krásně :*

3 comments:

  1. Tak ten beauty haul!! <3 Paletku BB miluju, dá se s ní fakt udělat nádherné obočí:) a do Brow Baru se zrovna chystám:) Lee Stafford jsem dřív používala a za mě super! A ty brýle ti nejvíc seknou (stalker na FB😂) super článek:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Souhlas, paletka je skvělá, zatím jsem moc spoko :)) Tak to pak dej určitě fotku před a po a recenzi! Já na to úplně zapomněla :DD

      Delete
  2. Jsi nejlepsi v blogovani :),rada si ctu tve clanky a to moc :))

    ReplyDelete

Děkuju za odezvu a tvůj čas <3