Sunday 25 October 2015

Expert na meškání letadel - seznamte se!

Jsem strašná s tím nepravidelným přispíváním poslední dobou, já vím...a to mám pro vás připravenou obrovitánskou várku článků, jen by to ještě chtělo ten čas, kterého mám poslední dobou tak strašně málo. Ale za to mám pro vás zase kupu mých smolných historek a zážitků, takže pokud vás zajímá, co se mi zase přihodilo, čtěte dál. V pondělí jsem odletěla "na otočku" domů a opět se to klasicky neobešlo bez potíží, to by přece nebyla žádná sranda, že jo.. :)) Zpáteční letenku jsem si kupovala tentokrát až na poslední chvíli, jelikož jsem pořád čekala, jestli se ještě zlevní nebo ne, k mojí smůle jsem samozřejmě mohla vybírat mezi cenami 3 tisíce nebo 4, no to vem čert. Nakonec jsem se rozhodla vzít asi tu nejlevnější od Ryanair a hned při placení jsem se zarazila, vyskočilo na mě totiž, že tahle cena je dostupná jen při platbě přes nějakej portál Visa Entropay, jinak se platí 25 liber navíc. Ok, 25 liber je docela dost. Zřizuju si tedy účet, za tu slevu to přece sakra stojí! Pro ty, co neví, na tomhle portále si zřídítě tzv. virtální kreditku, nabijete si na ní "kredit" a potom můžete bez problémů (no, ne tak docela) platit, aniž byste museli zadávat své opravdové údaje z karty. Dobila jsem teda kredit 50 liber a s pomyšlením, že všechno půjde jak po másle, jsem si letenku zaplatila. Čekám, čekám...a najednou ERROR. Oukej, mrknu na mail. Na mailu mám zprávu, že moje žádost měla nějaké "technical problems" a že letenka se od té doby (pár minut) zdražila o 10 liber. No tyvado, já mám prostě štěstí. David tam nakonec volá a oni, že žádnou letenku zabookovanou nemám. No, samozřejmě, že nemám, když mi odnikud neubyly peníze. Jdem na to, druhý pokus. Tentokrát jsem už radši použila Davidovu kreditku a mě teď teda někde, neznámo kde, visí 1700..well done :D. Letenku mám, to bychom měli, teď se na to letiště z centra ještě nějak dopravit. V neděli jsem si teda zabookovala jízdenku na letiště -úspěšně a měla jsem strašnou radost, že na něco konečně nepotřebuju Davida.


 V pondělí v den odletu jsem se vzdubila dřív, abych si šla ještě všechno vytisknout a byla ready. Na letiště mi to jelo až v 6 večer a ve zbylé půl hoďce před odchodem na metro jsem ještě civěla do noťasu a bádala odkud mi to jede. Nakonec to přenechávám Davidovi a podám mu noťas i s mojí vytisklou jízdenkou. Ten na tu mojí jízdenku chvilku tak zvláštně zírá a po chvilce slyším "Jani,  ježiš marja, vždyť tady je 6:12 a.m!!! Ty sis to koupila na ráno, ne na večer!!" :D :D..výbuch smíchu..já se zděšeným výrazem začnu panikařit, vytrhávám mu to z ruky a ejhle.."Ježiš já jsem taková kun..deb...kráva, co teď mam jako dělat, třeba už ani teď nic nejede, mě to zas uletí, já to věděla, prostě mám pokaždý nějakej problém! No tyvole!" Chápete TO? :D Desetkrát jsem si to kontrolovala a byla jsem skálopevně přesvědčená, že to mám všechno v cajku a já blbec si nevšimla toho a.m. No těbůh. To byl prostě osud, kdybych Davidovi neukázala tu jízdenku a nevšiml by si toho, tak jedu na zastávku na bus, kterej jel v 6 ráno :DD. Jak namydlenej blesk jsem si běžela vytisknout novou jízdenku a celá neklidná jsem vyrazila na dovolenou. No, samozřejmě ani zpáteční cesta se neobešla jen tak. Zase jsem na letišti stepovala u obrazovky a netrpělivě čekala, až ukážou, do kterýho gatu mám jít. Když už zbejvalo asi 15 minut do zavření, nedalo mi to a zeptala jsem se pracovnice a ta mi se smíchem oznámila, že si můžu jít dát ještě někam v klídku véču, že letadlo bude mít velký spoždění. Paráda..po chvilce se na tabuli fakticky objevilo "Expected departure 23:45" a tak jsem měla trošku klid na duši. Dokonce se to všude hemžilo více lidma, kteří letěli taky do Londýna. Po chvíli jsem vypozorovala, že nějakej pán strašně nadává a poskakuje sem a tam a řve, že nic nechápe, že toho má dost. Zase nějakej problém, pomyslela jsem si. Zeptala jsem se teda ještě pár zaměstnanců a nikdo překvapivě nic nevěděl a na informacích byla tma. Nakonec jsem se poptala toho rozčílenýho pána a on mi vysvětlil, že jeho dcera z UK volala na informace a bylo jí řečeno, že naše letadlo letí na čas a že i v Stanstedu očekávaj přesnej přílet, o spoždění zkrátka nikdo nemá ani tucha. Tak si tak říkám, že už to je vlastně jedno, že to je prostě u mě na denním pořádku. A jak to dopadlo? Během chvilky najednou někdo z cestujících zařval "Za 10 minut to letí!" a všichni se rozeběhli stejným směrem. Na tabuli nic nebylo, nikdo nic nehlásil. Utíkala jsem teda s davem a jo, fakt to letělo! Každopádně dovolená byla úžasná, užila jsem si ty nejkrásnější chvilky s rodinou a upřímně se mi ani moc nechtělo zpátky, té domácí pohodě se prostě nic nevyrovná :)


Poprvé jsem měla tu čest s Dunkin Donuts a jo, jsou fakt výborný!:))


Králičí mímátko u dědy... kéž by to zůstalo takhle mrňavý :D


Nejlepší dort za studena od maminky <3


Miluju podzim...a co teprv zachumlat se v něm do obrovský kostkovaný šály? :) (Primark)


Momentálně jsem ve fázi šetření (haha), tudíž jsem se snažila všechny obchody míjet obloukem..a světe div se - úspěšně! Co mi ale utkvělo v hlavě jsou tyhle naprosto dokonalý superstary.. <3 Láska na první pohled. Teď docela lituju, že jsem si je za 1690,- nekoupila, protože tady v Anglii za ně chtěj 80 liber, achjo. Takže Black friday to jistí..aspoň doufám!




A co vy, máte taky takovou smůlu a jste zmatkáři jako já? Určitě se se mnou podělte o vaše historky! Mějte se nádherně, pusu <3

1 comment:

  1. Já tak miluju tvoje články!! Já bych na letisti byla asi totalne ztracena, nebo takhle..jsem zvykla létat, ale jakmile se nekde objeví takovej problem, začínám plasit a musim se hodne uklidňovat :D a kralicek i dort je uzasnej!! <3

    ReplyDelete

Děkuju za odezvu a tvůj čas <3