Friday 2 October 2015

My favourite place in London: Gail's Bakery

Krásný den všem,

předevčírem jsme se zase stěhovali a já doufám, že tohle stěhování už bylo finální, jinak už by mě vážně kleplo. Tolik věcí! A to mám půlku skříně doma a druhou půlku jsem vyřadila a dám jí do charity shopu. Dnešní povídání ale bude patřit jednomu místečku v Londýně, které si mě hned po první návštěvě získalo. Je útulné, plné světla, dřeva a především nepřeberného množství zákusků, které lichotí nejen oku, ale i mlsným jazýčkům. Je to přesně to místo, kde se cítíte příjemně a dokázali byste tu sedět hodiny a hodiny a nad dobrou kávou pozorovat venkovní ruch Londýna...Mně by třeba vůbec nedělalo problém tu třeba hodiny vybírat jen obyčejný chléb. I když tady asi slovo obyčejný není moc na místě :). Třicet druhů chleba, to už je pořádnej oříšek. A všechny vypadají naprosto dokonale a ještě dokonaleji voní. My už tu jeden vyzkoušeli a s klidem můžu říct, že lepší jsem nikdy nejedla. V nabídce mají i různé zdravé bagety třeba s mozzarelou, tuňákem, sušenými rajčaty..to já můžu. Je super, že v dnešní době pokud nemáte moc času a spěcháte do práce, nemusíte už jenom na rychlo do mekáče do sebe hodit pár hambáčů a zapít to colou. Tyhle zdravé  koncepty mám poslední dobou moc ráda. A další věc co se mi ihned zalíbila - koupí a následném ukázání jejich plátěné tašky dostanete při každém nákupu 10% slevu na chléb a ještě ušetříte životní prostředí. A to je fajn ne? Budu moc ráda, když mi napíšete do komentářů jaké je to vaše oblíbené místo na takovou tu chvilku siesty.. :) A pokud budete mít někdy cestu do Londýna, určitě tuhle skvělou pekárnu nevynechejte a nechte se zlákat na jejich dobroty!








Já nakonec zvolila výborné Chai Latté a chocolate cake a David horkou čokoládu a mrkvovej dortík...nebe v puse!




11 comments:

  1. už len pre takéto veci sa v tom londýne oplatí zostať ♥

    http://7bluedots.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  2. Tak to je bomba! Nevěděla bych, co ochutnat dřív :D
    A nejlepší místo pro siestu? V poslední době práce, ale jinak mám nejradši postel a objetí :)***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je to ráj..ještě by to chtělo mít rychlý spalování a nekonečno peněz hah :D:* Tak to máme podobně, v objetí je nejlíp!:D

      Delete
  3. Všechno vypadá super, krásné fotky :)

    ReplyDelete
  4. To vypadá naprosto nádherně!! Pro mě je nejlepší místo na odpočinek doma s přítelem a kočičkou, ideálně v posteli s hrnkem kávy a dobrým filmem nebo pak v jedné z oblíbených kaváren:) a samozřejmě taky doma v Brně s rodinkou

    ReplyDelete
    Replies
    1. Není nad takovou tu domácí pohodu, viď:)) Hlavně teď na podzim!

      Delete
  5. Držím palce ať to stěhování bylo finální, za měsíc mě to taky čeká, pfff =/! Jinak moc krásné fotky, ty bagety vypadají výborně!!

    WORLDNEEDSWOMEN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Díky moc, já doufám, protože už bych jinak stávkovala..smůla!:D Tak to přeju pevný nervy se stěhováním, ať to máte hlavně bez komplikací!:)

      Delete
    2. Děkuji =) Taky doufám, že vše dopadne jak má!!!

      WORLDNEEDSWOMEN

      Delete

Děkuju za odezvu a tvůj čas <3