Friday 9 October 2015

MY FAVOURITE INSTAGRAM ACCOUNTS

Instagram. Sociální síť, kde životy lidi hraničí téměř s dokonalostí a my pak častokrát jen zoufale "scrollujeme" dolů, očima přelétáváme všechny ty vyumělkované fotky oblíbených zahraničních účtů a říkáme si, sakra, ten život není fér. Bohužel (bohudík?) je to pořád jen virtuální realita a člověk tam je tím, kým chce být a skutečnost je většinou úplně jiná..už totiž nevidíme to, jak tyhle dokonalé slečny řeší každodenní starosti jako my obyčejní smrtelníci, jak brečí, jak nadávají, mluví sprostě, jedí ve fastfoodech, protože kvůli nabitému programu nemají čas na zdravý oběd hodný vyfocení (na instagramu se mekáč samozřejmě vyjímat nebude) a jak někdy vyjdou z domu v outfitu takovém, že by jim zkazil celou fashion reputaci. Instagram zkrátka hýbe světem a určitě mi dáte za pravdu. Přiznám se, že i já ještě nedávno byla zářným příkladem závislosti na téhle aplikaci a každou chvilku mi prst jezdil po obrazovce dolů, většinou už jen ze zvyku..takže jsem ani vlastně nevěděla co si prohlížím, prostě blázen na entou :D No a neříkám, že první věc co ránu otevřu není instagram, haha. Když mi ale chybí inspirace, vím, že tady ji spolehlivě načerpám a zároveň se nechám tak trochu unést na místa, kam bych se jednou moc ráda podívala. Sleduju převážně zahraniční účty, ale musím říct, že i na těch českých blogerských moc ráda brouzdám. Baví mě sledovat jak se moje oblíbené blogerky účastní různých super akcí a tím nám umožňují nahlédnout do jiného stylu života.. Ale teď už bych vám ráda ukázala těch svých 20 oblíbenců.. :)

1. @JANNID

Zbožňuju snad všechny fotky téhle slečny ze Švédska, působí na mě tak energicky, jakoby z každé fotky vyzařovalo sluníčko...

2. @LISAOLSSONBLOG

Řekla bych, že instagram podobný stylem tomu předchozímu, ale já tyhle pozitivní, teplé fotky prostě zbožňuju.

3. @HAPPILYGREY

Pokud mi něco přijde stylové, tak je to právě tenhle účet. Všechny fotky mají nádech šedé..a ten nápad je prostě super!

4. @JAYALVARREZ

Opálený, svalnatý, modrooký mladík, který vypadá jako kdyby právě vylezl z džungle a vypadal u toho naprosto stylově...kdo ho nezná? Miliony lidí po celém světě k němu vzhlíží a přejí si žít pohádkový život plný cestování, adrenalinu a nezapomenutelných zážitků, přesně jako on..Ano, i já když jsem poprvé viděla jeho videa, které jsou reklamou na dokonalý život, koukala jsem s otevřenou pusou :D..a to je přesně ten případ, kdy nevíme, co se odehrává za tím pozlátkem a bezchybně vypadajícím životem. Nevěřme všemu, co je na fotkách a ve videích...




5. @SARAHHASHCROFT
Kráska z Anglie, která mě moc baví svým stylem. A mimochodem - má fakt boží vlasy!

6. @STYLEMELIGHT
Pokud máte rádi minimalismus, tak tahle blondýna z Londýna vás určitě nezklame.

7. @FRANCEDUQUE
Bílé písečné pláže, azurové moře..spousta světlých tónů, slunce a pohody - kdo by se těhle věcí nechtěl nabažit alespoň virtuálně? :) A život na Bahamách je holt život na Bahamách..

8. @TUULAVINTAGE
Pro mě, jakožto milovníka cestování a poznávání byl tenhle instagram láskou na první "kliknutí". Najdete tu dechberoucí fotky ze všech možných koutů a zákoutí světa..




9. @EIRINKRISTIANSEN
Norské bloggerky pro mě vždycky byly jistou inspirací a nejvíc se mi líbí způsob, jak parádně umí nosit i ty nejjednodušší outfity..tahle roztomilá blondýnka je toho příkladem.

10. @SKOPLJAK
Fotky s "vintage" nádechem, jednoduchý švédský styl a elegance, krásná slečna...z toho nemůže vzniknout nic jiného, než perfektní instagram.



A teď něco i z té naší země..

11. @DOMINIKA.PO
Kdo by neznal Domču, že? Každodenní dávka inspirace, motivace a chuti něco dělat..a její outfity netřeba komentovat.. :)

12. @OLIVIEHOLCOVA
Pro mě jednoznačně jeden z nejlepších českých instagramů, co znám. Absolutně zbožňuju fotky téhle slečny a vždycky se hrozně těším, až se u ní objeví nová fotka z dalšího krásného místa..

13. @MADAM_MICHAELA
Myslím, že tenhle instagram netřeba komentovat <3 Posuďte sami.

14. @TIMETOFIT
Eliška je podle mě chodící dokonalost. Určitě ji znáte z #dnesnosím, jelikož tam se pokaždé vyjímá. Krom toho, že má opravdu obdivuhodnou figuru, má taky super styl :)




15. @OLIWYESOUKUPOVA
Připadá mi, že tahle slečna by poslední dobou strčila do kapsy kdejaké zahraniční blogerky. Jo, a je to snad první člověk, na kterém se mi fakticky líbí šedivé vlasy <3

16. @CHRISTIENEE
Tohle je takový "instablog", plný krásných stylových fotek a luxusní módy. A co si budeme povídat, Kristýnka je prostě kočka.
17. @CZECH_VIBES
Tomuhle já říkám umění. Je až neuvěřitelné, co za fotky tahle česká dvojice holek dokáže vykouzlit..rozhodně stojí za shlédnutí!!:)

18. @NATINSTABLOG
Natálky styl mi není ani trochu blízký, ale právě tím je pro mě nesmírně zajímavá a moc ráda ji sleduju.


No a dvě takové moje srdcovky nakonec..

19. @CHRISSEN9
Kristý sleduji už hooodně dlouho, vlastně od dob, kdy si založila svůj první blog a vždycky pro mě byla a je inspirací. Miluju jednoduchost jejich outfitů a to, jak všechno umí zkombinovat s takovou lehkostí a elegancí. Pokud ještě nesledujete, tak šup šup!

20. @DOMINIKALUKASOVA
Osobitý styl, originální outfity, charisma a prostě takové to "něco"..tím vším se může Domča pyšnit. Líbí se mi, že je svá a na nic si nehraje, což je v dnešní době hodně cenné <3



Tak doufám, že jsem vám dala nějaké fajn tipy na to, koho "follownout" a vy mi určitě napiště do komentářů, jestli někoho z mých oblíbenců také sledujete a případně jaké jsou ty vaše nejblíbenější instagramy, budu se těšit!:)) Pusu :*



5 comments:

  1. Jani, super tipy, musím to jít prozkoumat :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc, jsem ráda, že jsem ti hodila nějakou inspiraci!:)

      Delete
  2. V úvodu jsi to docela vystihla! :D Domči instagram (dominika.po) je jeden z mých nejoblíbenějších, jinak sleduji spoustu dalších blogerek :)

    ReplyDelete
  3. Skvělá inspirace koho sledovat :)

    ReplyDelete
  4. Super inspirace, díky! Já jsem i na tebe narazila nejdřív na IG a až teď koukám na blog a už jsem zaháčkovaná :) Pročítám posty z Londýna, protože jsem tam sama rok žila, takže to je taková moje srdcovka :) Jestli chceš, mrkni na IG na klam_photo (teprve začínám, ale materiálu mám dost :D). Měj se krásně a hodně štěstí ve vašich plánech do budoucna!

    ReplyDelete

Děkuju za odezvu a tvůj čas <3