Friday 1 January 2016

2O15 - ROK SPLNĚNÝCH SNŮ

Ahooj! A je tu první článek, který se v datumu pyšní šestkou na konci. Napadlo mě, že by bylo fajn se zpětně ohlédnout za tím vším krásným, významným i bezvýznamným, bláznivým, smutným, malým i velkým...zkrátka vším, co mi rok 2015 přinesl.. :).

Rok 2015 byl pro mě zlomový. A to úplně ve všech směrech. 

JANUARY

Přesně 20. ledna se udály dvě zásadní věci, co změnili nejen můj život úplně od základů....ale i MĚ samotnou. Sbalila jsem si kufr a odstěhovala jsem se do Anglie....nejen kvůli práci, ale i kvůli lásce. Znáte to, jednou toho spadnete a v tu chvíli jste schopní udělat cokoliv na světě, i kdyby to znamenalo odstěhování se do Ugandy, jen abyste byli spolu. Byla to moje premiéra v soužití ve dvou...a věřte nebo ne, nejednou se kufr ocitl sbalenej na zápraží a nejednou to byl obrovskej boj, kterej jsme ale nakonec společnejma silama vyhráli a díky tomu všemu zlýmu, jsme teď tam, kde jsme. Je neuvěřitelný, čím vším jsme si za ten společnej rok sdílení jedný domácnosti prošli, ale můžu říct jediný - bylo to neskutečně OBOHACUJÍCÍ. Žiju s někým, kdo ze mě udělal lepšího člověka, s někým, kdo mě podpořil nejen v tom, co mě baví, ale i v těch nejtěžších chvílích, stal se mým parťákem nejen na každodenní radosti i strasti, ale zároveň i na plánování budoucnosti, našich dalších cest a roadtripů. Tohle je člověk, kterej mě přesvědčil, že dávat druhý i třetí šance se vyplácí a že pokud na vás někomu záleží, změní se. I když se občas rafeme a lítaj věci (i my) po pokoji, vždycky vím, že to ve finále bude dobrý a neměnila bych...ani za milion! Co se týče života v Anglii, psala jsem o tom článek, kterej měl asi největší úspěch, takže koho zajímá, co mi život v UK dal i vzal - čtěte TADY  :)).



Město Milton Keynes...aneb má vstupní brána do Anglie :D 




APRIL

Nebýt dubna a jednoho pro mě důležitého dne v něm, tak tu teď s vámi takhle "online" vůbec nejsem a nesdílím s vámi svůj život. Založení tohohle blogu mi přineslo nejen kupu radosti, spousty krásných komentářů a mailů od vás, ale zároveň je to i něco, do čeho dávám kus sebe a v čem jsem se našla. Psaní. Neskutečně mě to naplňuje, baví...a je to pro mě forma relaxace a takový útěk do svého vlastního světa. Tímto vám všem moc děkuju, za přízeň, za to, že moje - někdy až vyčerpávající -články čtete až do konce a že vás baví! :)






Výletování do Cambridge a do překrásného Oxfordu...





A další výletování...aneb když se se svojí nejlepší kámoškou v Čr normálně nesejdete, ale dáte si spicha jen tak v Londýně na nákupy :D <3

JULY

Další věcí, při které se mi vybaví naprosto nezapomenutelné zážitky, je červencová dovolená na Korfu s mou milovanou maminkou. Snad ješte lepší než samotná dovča byl pro mě ten báječně hřejivej pocit, že jsme si pro jednou prohodily role...a já mohla konečně taky udělat něco pro ni <3









AUGUST

Srpen byl měsíc, který jsem strávila doma s rodinou a s Davidem a nejvíc jsem si to užila. Rodina byla pro mě vždycky nesmírně důležitá, ale až co jsem vytáhla paty z domu, uvědomila jsem si jak moc si jich všech vážím a že těm rodinnejm chvilkám pohody se prostě nic nevyrovná.
S mou milovanou sestřičkou <3
S bráchou <3 


Potápěla jsem se s bombou... a byl to fakt super zážitek :)))




Byli jsme taky na svatbě...


SEPTEMBER

Nikdy bych nevěřila, že se budu ČTYŘIKRÁT stěhovat. V JEDNOM roce. Bylo to náročný, stresující a těžký. Ovšem nutno podotknout, že právě jedním z těch stěhování se mi splnil můj dlouholetej sen - bydlet ve velkolepém Londýně.. :). Myslím, že tenhle měsíc mi dal absolutně nejvíc. Stěhování, hledání práce,  nejkratší a zároveň nejhorší pracovní poměr v mým životě, hledání sebe samé...Potkala jsem tolik inspirativních, skvělých i méně skvělých lidí a za všechny ty zkušenosti jsem moc a moc vděčná.










Úspěchem bylo pro mě to, že jsem se dostala do 3 casin v centru Londýna a nakonec jsem začala v EMPIRE na Leicester square - jednom z nejrušnějších míst v Evropě..



NOVEMBER

Myslím, že to, kam jsme se podívali v listopadu snad ani nepotřebuje komentář... :)



DECEMBER

Prosinec v sobě skrýval spousty pohody, lásky, klidu a takového toho duchovna. První Vánoce bez rodiny, které se nám ale nakonec vydařily. Zároveň nám nastalo období těšení se na naše další dobrodružství, ještě vás ale chvíli budu napínat, kam to asi bude :). Tak schválně, co myslíte? Dám vám dvě klíčová slova...ostrov...a koření..







Naprosto peckový zakončení celýho roku, s mejma holkama <3

WHOLE YEAR

Když to shrnu, rok to byl naprosto parádní, cestovala jsem, splnila si svůj londýnskej sen, štěstí v lásce se na mě taky konečně usmálo, začala jsem zase cvičit a jsem konečně spokojená ve svým těle, nehledám na sobě chyby, ale klady a jsem zkrátka ráda sama sebou. Změnila jsem i svůj pohled na svět a především svoje priority a víc než věci jsou pro mě cennější zážitky. Ale k tomu si musí podle mě každý dospět sám :)). Naučila jsem se konečně taky pořádně mluvit anglicky a jsem si teď už docela jistá v kramflecích. Kdo žije v Uk, určitě mi rozumí!:D Letos jsem taky zažila jedny z nejlepších party, ať už v Praze, na Mácháči nebo v 71. patře mrakodrapu. It was EPIC! Už teď se těším, co rok 2016 přinese a jsem si jistá, že nás opět čeká spoustu bezva věcí, zážitků a změn. Tímto bych vám, mí nejmilejší čtenáři, chtěla popřát, ať do nového roku vykročíte tou správnou nohou, ať si splníte všechno, co máte v plánu, ať vás provází jen spousta lásky, optimismu, štěstí a zdraví a nezapomeňte, že nic není nemožný...takže se nebojte a jděte si za svými sny <3 Mám vás moc ráda!






10 comments:

  1. To je nádherné zlato moje!!<3<3 Nemám slov,jak jsi to krásně vystihla svýmy slovy. A také přeji jen to nejlepší do Nového roku.:*

    ReplyDelete
  2. Strasně se mi líbí tyhle typy článků , fotky z (skoro) každého měsíce zauplynulí rok. taky sem chtěla takový udělat ale neměla sem dost fotek. Ty je máš nádherné! :) moc ti to na nich sluší:)
    přeju krásný nový rok!
    http://bit-ofme.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc moc!!:) Taky mě baví číst tyhle all year rekapitulace, je fajn nakouknout do zákulisí různejch životů :)

      Delete
  3. Nádherné shrnutí celého roku! Krásná slova a stejně tak fotky:) Přeju ti ten nejkrásnější rok 2016, ať jsi pořád takové sluníčko jako doteď <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jéé, Kristý <3 Moc děkuju. I tobě ten nejhezčí rok a ať jsi pořád tak pozitivní a inspirativní člověk:)).

      Delete
  4. Ahoj Jani! Píšu ti, protože mám zase blog: www.ketyland.blogspot.cz , budu se těšit že se podíváš :)

    ReplyDelete
  5. A rok 2016 bude jistě ještě lepší! <3 Moc ti to všechno přeju! A třeba se někdy sejdem v Londýně haha :)

    ReplyDelete

Děkuju za odezvu a tvůj čas <3