Thursday 28 January 2016

KNEE HIGH

Moc vás všechny zase zdravím!

Doufám, že se máte parádně, že jste zvládli všechny zkoušky levou zadní a někomu z vás třeba již přibyla ta dvě..tři kouzelná písmenka před jménem. Mně poslední dobou připadá, že můj život tak nějak zeje prázdnotou, nevím zda na tom má podíl to, že jsem v práci od nevidím do nevidím...ale zkrátka nemám tušení, kam se poděla ta úsměvavá a energií sršící slečna. Budu tajně doufat, že se zase brzy objeví.. :)). Je to tak trochu paradox, zajímám se o psychologii, sem tam si přečtu i nějakou tu "positivepsyhology" knížku a pak tady takhle blbnu. Ale tak co, jsme jenom lidi a každej má právo na nějaký to mocnic období, no ne?

Dneska mám konečně den volna a tak jsme se konečně objednali  na očkování proti žlutý zimnici, bez kterýho bysme naší dovče mohli zamávat šátečkem. Pěkně vás napínám co? :) Dneska odpoledne jsme teda vyrazili do Kensingtonu, aby nám tam s úsměvem řekli, že tahle vakcína momentálně není na skladě.. :D Takže jsme se přeobjednali a při tý přiležitosti, kdy jsme byli zase obklopený nádhernejma uličkama a domkama, jsme alespoň něco málo vyblejskli. Tak ráda bych fotila víc outfitů, ale bohužel čas ani světlo mi to nedovolí :(. Tenhle outfit je jeden z mých úplně nejblíbenějších. A řekla bych, že asi tak nějak nejvíc vystihuje můj styl. Jednoduchost a elegance zároveň, v tom se cejtím svá. Občas mám dny, kdy zkouším kombinovat nekombinovatelný..ale prostě ne a ne. I když to třeba nevypadá úplně blbě, necejtím se v tom vůbec ve svý kůži.. :D. Až se trošku oteplí, chtěla bych zařadit do svýho šatníku i kapku toho sportovního stylu, přece jenom tenisky jsou tenisky, co si budem povídat! V čem se cejtíte nejlíp vy a co váš styl nejvíc vystihuje? :))

Mějte se nádherně.. a já se brzy ozvu :*






Coat - New Look
Jeans - New Look
Shoes - Deichmann
Bag -  H&M
Sunnies - Camden

8 comments:

  1. Naprosto dokonalá beruš!!<33:*

    ReplyDelete
  2. Natrefila jsem na tebe naprostou náhodou, ale musím říct,že tvůj blog mě zaujal na první pohled! Fotky z Království jsou prostě magické <3

    http://eternitymoments0.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jéé, tak to je milý.. :) Moc si toho vážím, děkuju!

      Delete
  3. Tak držím pěsti, ať to mocnic období fakt brzo skončí :-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Domi, děkuju.. však jo, někdy musí bejt hůř, aby mohlo bejt ještě líp :))

      Delete
  4. Vybrala bych jiné kalhoty, ale jinak to celkově je moc hezké! Obzvlášť ten kabát ti moc sluší:))
    www.rinakrois.com

    ReplyDelete
  5. Tohle je absolutně nejlepší! Jak hvězda! <3

    ReplyDelete

Děkuju za odezvu a tvůj čas <3