Saturday 19 March 2016

BRIGHTON OUTFIT

Moc vás všechny zdravím!

Dneska mám pro vás druhý (a zároveň poslední) článek z krásného Brightonu a pak už se zase můžete těšit na vyprávění o Zanzibaru, ještě pro vás totiž v zásobě něco málo mám.. :) Poslední dobou mám připravených tolik článků, že nevím, kde mi hlava stojí a co postnout dřív... a to se moc často nestává, tak si to pořádně užijte! Fotky, které uvidíte jsme vyfotili asi 10 minut před tím, než jsem zmrzla, jen aby bylo jasno :D :D To bylo snad nejhorší focení ever. Ani bych to nenazvala jako outfit, poslední dobou kombinuju úplně jednoduchý outfity a na nějaký módní kreace a experimenty nemám za prvé - příležitost...a za druhé - ani dostatečné vybavení šatníku. Nebyla jsem totiž nakupovat přesně...a teď se podržte...držíte se?...přesně PŮL ROKU. To je fakt šílenýýý! Chápete to? :D Samozřejmě mám na mysli takový ty nákupy s velkým KÁ, že zkrátka jdete jen tak na kukačku a co se vám líbí, to berete. Nepočítám to, že jsem si koupila boty do fitka nebo make-up, protože mi došel. Občas mám takový to nutkání, ale pak si vzpomenu na naše plány a to, jak chci procestovat celej svět... a v tu ránu mě to zase rychle přejde. Ono mít skříň plnou trendy outfitů a desítek bot a zároveň cestovat, to se trochu vylučuje. A kdo má oboje, tak to klobouk dolů! Nedávno jsem dokonce udělala ve skříni menší ordnung a s D. jsme pak šli darovat pár pěknejch tašek oblečení na charitu, která se v UK věnuje výzkumu rakoviny. A byl to fajn pocit, ne že ne. Každopádně jsem na sebe fakt pyšná, 6 měsíců abstinence v nákupech...to bych u sebe nikdy v životě nečekala. A pokud jste podobní shopaholici, jako jsem bývala kdysi já, určitě si zkuste dát takovouhle pár měsíční očistu...uvidíte, že se bude cejtit líp nejen vaše peněženka, ale ve finále i vy samotný! ( A tímto děkuji Davidovi, že ze mě udělal lepšího člověka, hehe)

Hey guys! If you are visiting my blog and unfortunately are not from Czech, I've got some good news for you. After long long time I've finally decided to write my posts also in english. First of all I would like to say that my english is far from perfect, but I've been living in England now for quite a long time (can't believe it's been already a year since we moved there!) so I hope it's not gonna be THAT bad. Today I wanna show you some kind of... let's say outfit pictures, which we took in Brighton on the beach. It was sooo freezing, so I'm surprised that I don't look like a polar bear on the each of them :-). These days I always go for super comfy and simple combinations and there are actually two reasons for it. One of them is, that I don't really have an opportunity to wear some extravagant and weird combos and the other one is, that my closet doesn't even allow me this at the moment. I haven't been on shopping spree for the whole 6 months and it feels so strange and cleansing at the same time. Sometimes I have that feeling I really need something new, just to refresh my wardrobe a bit, but then I realise I wanna travel the world and that's it. End of the story, you don't need anything Jana. We even put like three full bags of clothes to the charity for a Cancer research and felt so good about it. So If you have a shopaholic symptoms, as I used to have..try a short break. It's not just your wallet who'll be super happy...but even YOURSELF! :-) Have a nice sunday guys, see you soon!


A teď už k fotkám...kabát znáte, skinny taky... a adidasky, tak ty poslední dobou prakticky nesundávám, jsou totiž nejlepší! Nejradši je nosím právě v kombinaci s elegantním kabátem a nebo rolákem a rozhodně je to jeden z trendů, kterej mě oslovil asi nejvíc. Jak to máte vy? :)) Tenisky ke kabátům, rolákům, trench coatům...ano/ne ?








Mějte se krásně, pusu! <3

2 comments:

  1. Janičko,já ty tvé články miluju víc a víííc!!<3..Moc ti to sluší:-* hezčí úsměv neznám.<3

    ReplyDelete
  2. Outfit j nádhernej, u tebe to jinak ani nejde! <3 A to jsi dobrá, že se takhle držíš..i když je fakt, že já si toho poslední dobou taky moc nekupuju :D A i když jedu nakupovat, koupím si jednu dvě věci, po kterých třeba toužím delší dobu:)

    ReplyDelete

Děkuju za odezvu a tvůj čas <3