Tuesday 6 September 2016

One week of exploring london #2

Po dlouhé době vás všechny zdravím <3

Asi by mě měla hanba fackovat za takovouhle dlouhatánskou prodlevu, co?! Byla jsem zase "nečekaně" doma (jsem tam snad častějš, než brácha, co je na intru :D) a bylo to moc moc fajn, takový příjemný zakončení léta s nejbližšíma - s rodinou, kamarády a taky s dalšíma lidma na festivalu. Tam byl mimochodem i můj nej-nej-nej oblíbenější DJ ever - Oliver Heldens a já si tak mohla odškrtnout další kolonku ze svýho předsmrtelnýho bucket-listu... a to - jít na jeho show. Povím vám, že to pro mě byl asi jeden z nejvíc emocionálních zážitků a přes ty sloní slzy jsem ho snad ani pořádně neviděla a tak třičtvrtě z doby, co byl na stagi, jsem bulela jak želva. Achjo Jani, back to fifteen docela. Pro mě ovšem tohle mělo význam asi stejnej jako pro mladý slečny Justin Bieber, takže chápete ne? :D. No a od doby, co jsme přijeli z Čech jsem pořád neskutečně unavená. Každej den se přemlouvám k tomu se vykopat ven z postele a nejradši bych byla jen doma - vařila, jedla dobroty, spala, koukala na seriály a taky si vytvářela nástěnky snů. To Londýnský umouněný počasí mi k tomu navíc skvěle náhrává a mně to vůbec nevadí, abych se přiznala. Bohužel toho máme teď docela dost, takže žádný lelkování se konat asi moc nebude. Čeká nás velká změna a já vám brzy všechno povím.. :)) Teď bych vám ale ráda ukázala druhou várku fotek z července, kdy jsem si tak trochu hrála na paní průvodkyni, haha. Tak pojďme na to!

Ve středu jsme už brzy ráno vyrazili na Warvick Avenue a potom k Little Venice, nebo-li k Londýnskejm benátkám. Nikdy bych neřekla, že v Londýně jsou tak nádherný house-boaty a kanály, celkově ta atmosféra, když jdete podél řeky, je taková jinačí...neanglická. Moc doporučuju! Odpoledne nás čekalo Madame Tussauds, kam jsem vždycky měla chuť se jít podívat. Figuríny byly některý fakt k nerozeznání..to dokonalý, detailní zpracování je prostě něco neuvěřitelnýho. Ovšem abych pravdu řekla, tak Pražský muzeum voskovejch figurín mě nadchlo mnohem víc :)). Další zastávkou byly Kensington rooftop gardens. Španělské zahrady na střeše - místo pro konání večírků, svateb a honosných akcí a zároveň taková oáza klidu, otevřená některé dny i pro širokou veřejnost. Určitě mrkněte SEM na jejich stránky, kde mají vypsané aktuální termíny. Je to zdarma, stačí se jen na recepci ohlásit a můžete relaxovat :).










 Tenhle salonek jsem si naprosto zamilovala... vidím ty večery úplně živě - vodnice, víno, polštáře na zemi, orientální vůně... Tohle jednou potřebuju! :D



Pro mě zahrady představovaly ideální místo pro relax a odpočinek. V horním patře se pak nachází i luxusní restaurace, kde mě osobně nejvíc uchvátil interiér a design...no a samozřejmě ten výhled! Na nějakou významnou událost naprosto dokonalý místo, co myslíte?







Další den jsem rodiče vzala do Nothing Hillu, kde to mám taky moc ráda. Nad barevnejma domkama sice nejuchali tolik jako já (to asi nikdo), oni radši ty cihláčky... ale nadšený byli moc. Konečně jsem zažila trhy v Portobellu a neskutečně se mi tam líbilo. Tolik nádhernejch věcí! Statečně jsem udržela svoje sklony k tomu, koupit si další volánkovej top, na uzdě, dali jsme si smoothie z ananasu na osvěžení a pokračovali jsme na Borough Market, kam jsem naše vzala na můj nejoblíbenější pad-thai <3










Páteční výlet do Brightonu...


Říkám si, bezva, konečně má bejt hezky a já tak poprvý v životě zažiju ten krásnej vyletněnej Brighton, sálající přímořskou atmosférou. Jo, houby! Zas a znova byla taková kláda, že jsem si až musela jít do krámu koupit svetr!... :D Achjo...











Albert Bridge - jeden z nejhezčích mostů, co jsem tady v Londýně viděla...



O večerní projížďku na kolech v centru Londýna jsem rodiče nemohla připravit. A bylo to BO-ŽÍ ! <3 Všichni šťastný, vysmátý od ucha k uchu, sranda neskutečná, noční Londýn, krásný počasí... a ty nejlepší lidi... :)


Tímto děkuju svojí rodince, že se za náma konečně vydali, bylo to nejlepší... <3



Mějte se nádherně! Snad jsem vám dala i pár tipů, kam v Londýně vyrazit, když už všechny ty main-stream věci máte oběhané. Brzy se ozvu, pusuuu! :*

No comments:

Post a Comment

Děkuju za odezvu a tvůj čas <3