Saturday 2 May 2015

LONDON SHOPPING


Jestli je něco, co opravdu z celého srdce zbožňuju, tak je to právě Londýn! Poprvé jsem se sem podívala asi v osmé třídě a hned jsem věděla, že tohle je právě "to" místo, kde chci jednou žít a nikdy mě nenapadlo, že přijde den, kdy budu mít Londýn půl hodiny od svého bydliště. Ta atmosféra je prostě něco, co se slovy nedá popsat..všude mraky zajímavých lidí, překrásná architektura, dechberoucí výhledy ať už z "oka" nebo třeba z Greenwichského poledníku, plno pravých a útulných britských hospůdek, rozlehlých parků, kde si můžete dát polední piknik a nebo třeba jen nakrmit veverky. A jednou z hlavních věcí, za kterou sem lidé cestují z celého světa jsou právě nákupy. Najdete tu jak nespočet luxusních značek, tak i zajímavé vintage obchody a v neposlední řadě trhy. Tam objevíte i neobjevitelné a můžu říct, že návštěva trhů je úžasným zážitkem. Ale o tom až někdy příště:).


Hlavním důvodem proč jsem se do Londýna v úterý vydala byl sraz s mou nejlepší kamarádkou, kterou znám už od školky a je dost vtipný, že v ČR jsme si na sebe čas nenašly, ale v Londýně jsme si prostě jen tak náhodou daly "spicha" :D. Naše trasa začala u Big Benu a udělaly jsme si takový menší okruh přes London bridge a Westminsterský palác až k jedné typické anglické hospůdce jménem "The great british pub" (tuším), kde jsme si pochutnaly na burgrech. Ceny ve většině restauracích se za jedno hlavní jídlo pohybují okolo 10ti až 20ti liber, záleží na vaší chuti a náročnosti.


Naše cesta pokračovala přes Trafalgar square, kde se nachází National gallery a Nelson`s column až na nejznámnější  a nejdelší ulici Londýna - OXFORD STREET. Pokud jste shopaholici(stejně jako já) a žádný obchod vás nenechá chladnými, tak vám garantuji, že tohle je hotový ráj. Jediný kdo to odnese bude vaše peněženka. Najdete tu známou klasiku jako Brandy Melville, Urban Outfiters, Lush, H&M, American Apparel, Selfridges, Pull&Bear, Bershka, Zara, Mango, Forever 21 atd. Hned vedle se nachází ulice New Bond street, kde se můžete na 3 hodiny ponořit do holčíčího růžového ráje jménem Victoria`s secret. Obchod má dohromady asi 4 patra, takže doporučuji si na jeho návštěvu vyhradit opravdu dostatek času. My tam strávily méně, než jsem předpokládala a to z toho důvodu, že nás tam krom spodního prádla a kosmetiky nic tak extrémně nezaujalo. Ceny bych řekla, že jsou stejné jako na netu nebo na letišti a co je fakt super, že tu narazíte na různé výhodné akce jako patery kalhotky za 20 liber a tak podobně:). A kdo by téhle výhodné koupi nevyužil, že?

Oddělení PINK. Najdete ho úplně v přízemí a myslím, že je nejpovedenější!:)



Čerpání sil ve Starbucks. Poprvé jsem zkusila něco jiného než kávu, a to tenhle Berrie cooler a byla to mňamka!


A čím jsem si udělala radost?



VS kosmetiku jsem si asi jako většina slečen dost oblíbila a na jejich voňavé spreje nedám dopustit. Vybrala jsem si cestovní sadu Love addict, která voní naprosto báječně a mám zálusk na kokosovou řadu a potom řadu Sheer love, která je prostě bezchybná! Máte rádi jejich kosmetické produkty?


V PINK jsem si vybrala takovéhle basic tričko, má super materiál a za tu cenu 11 liber jsem ho tam prostě nemohla nechat! Dál jsem pokoupila nějaké spodní prádlo, ale to vám ukazovat nebudu, přijde mi to trochu osobní, tak se nezlobte :D.




Já osobně nejsem zrovna velkým zastáncem Primarku a takový blázen, abych tam udělala tzv "shopping spree" a všechny peníze utratila za deset tašek ne příliš kvalitních věcí. Ale samozřejmě je to věc názoru a pokud máte Primark rádi vůbec vás za to neodsuzuju. Co mě ale mile překvapilo, byla tyhle obyčejná trička za tuším 3 libry, která se budou skvěle kombinovat. 



 Další věc, kterou jsem ulovila, je tahle mini černá kabelka se stříbrnými detaily. Přesně takovou jsem ve svém šatníku postrádala a zdá se být i celkem bytelná, takže mi snad i nějaký ten pátek vydrží.




A čím jste si za poslední dobu udělali radost Vy? Budu se těšit na Vaše komentáře.

Jinak já dnes balím a zítra mi začíná konečně zasloužená dovolená, takže letím do ČR za rodinou, zábavou, kamarády a snad trochu i za odpočinkem. Nemůžu se dočkat, věříte mi? Tím chci říct, že nevím jak to po celou dobu bude s články, ale hned jak se vrátím budu vás zase zásobovat novými články a snad už i kvalitnějšími fotkami. 

Mějte se krásně a užívejte si rozkvetlé májové dny!



No comments:

Post a Comment

Děkuju za odezvu a tvůj čas <3