Monday 11 May 2015

MY LIFE IN PHOTOS

Krásný den všem!

Prodloužený víkend za námi, tak by mě zajímalo - jaké byly vaše plány? :). Vypadá to, že venku se na nás směje zase konečně sluníčko, takže fajn příležitost hodit maso na gril nebo si dát jen tak někde na zahrádce domácí limonádu. Dnes pro vás mám spíše takový fotočlánek, ale myslím, že to vůbec nebude na škodu po všech těch ne zrovna kraťoučkých článcích. V telefonu se mi nashromáždilo spoustu random fotek, které nejlépe vystihují mé dny v Anglii a já se s vámi o ně ráda podělím. Nevím jak vás, ale mě osobně tyhle oddychové články na ostatních blozích baví a přijde mi to jako super možnost, jak nahlédnout do autorčina soukromého života. Většinu fotek můžete najít na mém instagramu - jana_pup, kde jsem aktivní skoro každý den:)

Asi jsem se díky práci stala závislá na kávě a bez ní už prostě nefunguju..jakou máte nejraději? Já mám teda radši Costu než Starbucks. Jejich vanilla latté je sice sladké jak cumel, ale je nejlepší!
Zastavuji se u každého druhého rozkvetlého stromu a fotím a fotím..A myslím, že nejsem jediná :D

Každodenní rutina - ovesná kaše a k tomu vlogy mých oblíbených youtuberek a blogerek.
Můj asi úplně nejoblíbenější obchod - New Look. Nikdy se mi nestalo, že by se mi v krámě líbilo úplně všechno a klidně bych se tam oblékla od hlavy až k patě, tady ano...u nás ho bohužel nenajdete:(
Kdo nemá na instagramu tulipány, jako by nežil..
Barevný svět M&M's v Londýně:)
Oblíbená kombinace...
To nejlepší na celém jaře.
Taky pokaždé, když jdete jíst ven koukáte v menu hlavně po burgrech? Já mám ráda hlavně ty domácí, ale pokud chcete ochutnat ten nejlepší burger na světě, tak rozhodně zajděte do bistra DISH v Praze! Cenově se to dá přirovnat k T.G.I.F (viz. fotka), ale kvalitou teda ani náhodou. Jaké máte oblíbené "burgrové" restaurace vy?

Já si jdu užít poslední dva dny dovolené a zítra zase zpátky do Anglie. Je až neuvěřitelné, jak moc rychle si člověk na něco zvykne a když má spát potom týden sám, tak je to o nervy..a to i přesto, že jsem se na svoji postel fakt těšila.

Mějte se hezky a budu se těšit na vaše komentáře, které mě moc těší a opravdu si jich vážím!:))

6 comments:

  1. Krásný článek Jani!:):-*

    ReplyDelete
  2. krásný fotky, taky bych ráda mrkla do new looku:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc! Jinak New Look u nás bohužel (zatím) není, což je myslím škoda:)

      Delete
  3. Super fotky! jinak s tou rtěnkou na hrníčkách to máme naprosto stejné :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju!:) Jinak já ty obtisky ze srdce nesnáším, takže jsem kafe začala v práci pít brčkem!:D

      Delete

Děkuju za odezvu a tvůj čas <3