Thursday 3 December 2015

BEIGE HAT

Ahooj!

Konečně mám pro vás po dlouhé době zase outfit. Musím teda říct, že s přicházející zimou je nadlidskej úkol něco fotit, jelikož vstávám asi tak půl hodiny před tím, než se Londýn úplně zahalí do tmy..:D Ale o tom vám asi nemusím básnit, každá blogerka určitě dobře ví, která bije.

V neděli byl den D a pokud vás zajímá, jak jsem si jako velitelka vedla, čtěte dál. Začnu asi tím, že jsem byla strašně na nervy, měla jsem nedostatek lidí a tak mi manažerka musela pomáhat. Rozmístila jsem všechny do sekcí a říkám si, že to určitě zvládnu. Tak trochu jsem nestíhala, byla jsem totiž úplně sama na hlavním place a i přes to, že to byla odpolední směna, bylo celkem narváno. Chytla jsem dokonce i super lidi, všichni nováčci..jo, teda až na jednu slečnu. Znáte takovej ten pocit, když vám někdo už od prvního setkání absolutně nesedne charakterem, chováním, mluvou..prostě vším, vy mu dáte další šanci, ale ono to prostě fakticky nejde! Myslela jsem, že mě klepne. Ta holka je v casinu tejden, všechny oslovuje "Baby", "Love", nehledě na to, jestli je to 40 ti letej, 20ti letej nebo nadřízenej člověk a chraň vás ruka páně, jestli ji něco vyčtete. Pracovat s ní bylo tak strašně těžký. Nejsem takovej ten "bossy" typ člověka, ale když někoho v tomhle případě o něco slušně požádám, očekávám, že udělá, co je třeba. Ona dělala přesně opak všeho, na všechno měla svoji odpověď a blbý kecy k tomu. Čest všem manažerům a supervisorům (a nejen těm) , který musej pracovat s lidma, jako je ona! :D. Nebylo to vůbec lehký, ale jsem neskutečně vděčná za takovou zkušenost. Věřím, že jednou se mi to bude ještě hodit :)).


Já už teď jen odpočítávám dny do našeho prodlouženého víkendu s D. , kdy máme spoustu plánů a bude to nejvíc skvělý, doufám! V sobotu nás čeká SILENT DISCO PARTY ve 41. patře mrakodrapu s výhledem na celej rozzářenej noční Londýn, takže si asi umíte představit, jak moc jsem natěšená <3 Určitě o tom bude článek. Potom máme v plánu zavítat na akci Winter Wonderland do Hyde Parku, dát si punč, nasát vánoční atmosféru a možná si i zabruslit. V pondělí máme na programu další mrakodrap, tentokrát Sky Garden, kde je taky nádherný výhled a pokud jste o něm ještě neslyšeli, určitě mrkněte SEM. Neplatí se tu žádný vstup, je ale třeba si zabookovat návštěvu předem :). A v úterý zakončíme naše holidays pořádnou párty v Ministry of Sound, wohoo. Je dost možný, že už jsem zapomněla, jak se vlastně paří :D. Mimo to bych měla začít píct nějaký to cukroví, vyzdobit alespoň trošku pokoj a každý den tajně okukuju v květinářství roztomilé mini stromečky, tak doufejme, že ty Vánoce letos nebudou až tak smutný :)). I když rodina je prostě rodina.. Co vy ? Už vás obklopila vánoční atmosféra ? A jak jste na tom s dárky? Já jsem ostuda, nemám ještě vůbec nic.



A teď ještě pár slov k outfitu. Tenhle klobouček jsem ulovila v Primarku za pakatel, líbila se mi jeho barva, bohužel jsem zjistila, že je nenositelnej. Nedrží tvar a když jdu, sotva přes něj vidím na cestu :D. Co ale naprosto miluju a nosím poslední dny skoro pořád, je tenhle šedej rolák z Forever 21. Kdybych mohla, koupím si těch roláků ještě nejmíň 5 :D. No a ostatní už znáte :)).









Hat - Primark
Coat - New Look
Jeans - New Look
Scarf - Primark
Bag - Primark
Shoes - New Look

Mějte se krásně a já se brzy ozvu, pusu :*

4 comments:

  1. Škoda, že klobouk takhle zlobí, šíleně ti totiž sluší! <3 já dárky ještě nemám, ale aspoň už vím, co zhruba komu chci koupit :D moc si uzij nejen vánoční akce i silent disco, já byla jen na jedné a ztratila jsem sluchátka, takže docela pech :D

    ReplyDelete
  2. Nejkrásnější na celé planětě!<3 užij si všechny akcičky,pusu :*

    ReplyDelete
  3. Kábátek má perfektní barvu i střih :)

    ReplyDelete
  4. Veľmi sa mi páči tvoj outfit ! takéto farby mám rada hlavne na jeseň a zimu !! :) A na takéto klobúky ktoré nedržia tvar ti odporučím škrob dá sa kúpiť aj v drogerke v spreji ! :)

    aestaste blog

    ReplyDelete

Děkuju za odezvu a tvůj čas <3