Thursday 24 December 2015

Christmas time in london

Ahooj, jak jsem slíbila, tak plním...a přicházím s menším Vánočním speciálem.. :). Ukážu vám pár míst, které o vánočním čase v Londýně prostě nesmíte vynechat, třeba vánoční trhy.. taky uvidíte tu nádhernou výzdobu a pevně věřím, že i z fotek na vás dýchne ta místní atmosféra :))..


SOUTHBANK CHRISTMAS MARKETS

Poté, co jsem se na netu dočetla, že vánoční trhy podél řeky Temže stojí rozhodně za to, nesměli jsme je o našem volnu vynechat. A nekecali! Nejdřív jsem spatřila jen pár dřevěnejch stánků a lekla jsem se, jestli TOHLE je jako ono, ale naštěstí jsme po chvilce objevili můstek lemovanej světýlkama, který byl dá se říct bránou do téhle vánoční mini vesničky. Musím říct, že všechno to měli opravdu nádherně vymyšlený, byla tam klasicky spousta stánků ať už s ručně vyráběnými předměty nebo se svařákem (kterej jsem tentokrát už nemohla opomenout, miluju svařák!) a nechyběla samozřejmě ani spousta jídla (jupí) s kuchyní různých koutů světa. Já si pošmákla na chicken curry s kokosovým mlékem a koriandrem a aby D. nepřišel zkrátka (u něj s těmahle pokrmama člověk moc nepochodí), koupila jsem mu klobásu :D.. A všichni byli spokojený.






Né nebyli jsme na skok v Norsku, nebojte :)). Jen jsme se naše zmrzlý nosy na chvilku ohřáli v téhle super červené dřevěnce a alespoň jsme si tu Skandinávii mohli představovat, díky tolik útulnému a příjemnému interiéru. Venku lidé dokonce posedávali kolem ohnišťíček, což mi přišlo fakt romantický a byla jsem z toho celá vypumprlikovaná :D. Domů jsem pak přišla pěkně vyuzená, takže mi to trochu připomnělo i Čarodky.. :D



LEICESTER SQUARE MARKETS
Vždycky, když jsme měli v práci nahoře v salonku večírky, postávala jsem zmrzlá na balkónku a obdivovala tyhle krásně rozsvícený vánoční trhy...včera jsme je byli omrknout a nijak extra mě nenadchly, vzhledem k tomu, že se nachází na jednom z nejrušnějších míst v Evropě, kde denně projdou sta tisíce lidí..nejvíc mě upoutala miniatura oka, kde musel bejt určitě v noci krásnej výhled..pro zamilovaný jak stvořený :)). 






Jinak musím udělat D. radost a zmínit se o tom, kde jsme byli před tím, než jsme to zakotvili na trzích. Byla jsem pozvaná do kina...a hádejte na co? 3,2,1...překvapení - Na STAR WARS!! :D :D Asi nemusím podotýkat, že star wars je pro mě španělská vesnice a tím, že vím kdo je Darth Vader to začíná a zároveň končí. A i když jsem si v kině pomalu cpala sirky do vočí, i tak jsem PŮLKU filmu viděla..jakože fakt viděla a docela mě kupodivu i bavila. Zážitek pro mě bylo teda už jen samotný kino, protože Imax na Leicester je prostě bomba..tak čistej obraz jsem nikdy neviděla, ty detaily, efekty, všechno skvělý! Takže zas tak zlý to nakonec nebylo, haha :D





Vždycky se musím držet, abych si nekoupila nějakou takovouhle blbost, jako jabko na tyčce v karamelu, který pak ani nevím jak se správně má jíst :D :D..












Asi nemusím říkat, že procházky TÍMHLE mi navodily tu správnou vánoční atmosféru a zároveň mě unesly do dob staré anglie....







HYDE PARK WINTERWONDERLAND

Kdo nenavštívil v Londýně o Vánocích Winter Wonderland, jakoby nebyl! Neskutečně jsem se na tohle zimní království těšila a nezklamalo mě. A pro ty z vás, co neví, co si pod pojmem wonderland představit, tak čtěte dál. Představte si něco jako menší Disneyland, v zimní edici...kde hned u vchodu najdete obrovské kluziště, které vypadá jako ze Sám doma, na každém kroku se na vás smějí ty největší lákadla jako jablka v karamelu, bratwursty, cukrovinky, všemi oblíbené churros, crépes a všude se line vůně svařeného vína ..oči vám oslňují ty nejbláznivější kolotoče, jaké si jen umíte představit a tóny vánočních písniček se mísí s křikem odvážlivců, kteří ve 20ti metrech visí hlavou dolů a u toho se ještě točí všemi možnými směry. Nechybělo ani Santovo Grotto, vánoční pošta, severní pól, Ice kingdom s vyřezávanými sochami z ledu nebo bludiště z vánočních stromečků. Musím říct, že tohle se teda fakt povedlo. Strávili jsme tu 4 hodiny, procházeli jsme se, nevěděli kam koukat dřív, ochutnali jsme to jejich "slavný" Churros s nutellou (žádnej zázrak), zakřičeli jsem si z plnejch plic na kolotoči a já si Bratwurstem připomněla Drážďany :)). Jsem zvědavá, jestli tohle něco překoná...zatím jsem nic hezčího o Vánocích neviděla...ale tady už jsou slova zbytečná, fotky řeknou víc...











































Pojízdná hospoda mě dostala asi nejvíc! :D Naprosto super nápad, palec nahoru.

...ještě sníh, ten by tu atmosféru dotáhnul do dokonalosti...



ICE SKATING AT LONDON EYE
Bruslení jsme letos sice vynechali, i přes moje kňourání (ty ceny jsou víc než šílený), ale alespoň jsme se pokochali. A tenhle ice rink byl teda při nejmenším fotogenickej, když už nic! :D





Určitě mi napište jaké vánoční akce tradičně navštěvujete vy a co nikdy nevynecháte :))...

A v neposlední řadě bych vám všem, mým nejlepším a nejmilejším čtenářům, chtěla popřát pohodové Vánoce, plné štěstí, zdraví a nezapomenutelně prožitých chvilek s těmi nejbližšími, které milujete nejvíc. Protože co je důležitější? Mějte se rádi a nezapomeňte, že láska by se měla rozdávat celoročně, ne jen o Vánocích <3 

4 comments:

  1. Boží boží boží!!! <3 nejen Hyde Park, ale i bruslení..naprosto se ti podařilo zachytit atmosféru na fotkách! Taky ti moc přeju nádherné a pohádkové svátky:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jéé,tak to jsem ráda, že se líbí Kristý :* Děkuju moc, opožděně přeju i tobě!:))

      Delete
  2. Bože! Tolik nádherných fotek v jednom článku, to je dokonalost. Musí to tam být kouzelné po čas Vánoc, určitě bych se tam taky někdy chtěla podívat. Přeju ti to! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě jednou podíváš, letenky jsou za pakatel..a je to tu prostě nádhera, hlavně na podzim a o Vánocích:)). Děkuju moc!

      Delete

Děkuju za odezvu a tvůj čas <3