Monday 14 December 2015

UGG OUTFIT

Ahooj!

Jak se máte?:)) Nevím proč, ale při psaní tohohle článku mám absolutně báječnou náladu a vlastně nejen při psaní! Nevím jestli je to jen takovej ten chvilkovej moment štěstí, kdy jedete busem domů z práce, pozurujete noční ulice, v uších vám hraje oblíbenej song a vy jste šťastný jak blechy a vlastně ani nemáte potuchy proč... a nebo je těch důvodů možná opravdu hodně?


  • Po celých 3 měsících v Londýně, jsme konečně dostali s D. stejné dny OFF a já už se neskutečně těším, až v následujících dnech navodíme doma konečně tu správnou atmosféru, pustíme se do pečení cukroví a provoníme tím celý byt jeden pokoj :D :D..budeme zdobit stromeček, popíjet svařáka na vánočních trzích u břehů Temže...zalenošíme si u Grinche a dalších pohádek a zkrátka budeme si užívat jeden druhého..protože, co je víc? :)
  • Dneska máme christmas staff party! To znamená..společnost lidí, který jsem si fakt moc oblíbila, spousta pití, jídla..a hlavně zábavy!!:)) 
  • V práci mě to kupodivu baví. Jo, i po 3 měsících! Teď před Vánocema je docela na pilno, firmy si pronajímají soukromý salónek a já tam často hosteskuju a vypomáhám trsám na koledy, tajně ujídám finger food a naprosto famózní brownies a piju virgin piňacoladu :D. Musím teda říct, že vánočních songů už začínám mít tak trochu plný kecky, ale i tak jsem tuhle změnu uvítala opravdu s radostí. A aby to zas nebylo až tak abnormálně přeslazený, tak ano, jsou dny, kdy jsem v práci ani ne půl hodiny a už jsem totálně nasupená, protože některý zákazníci jsou drzý jak lázeňský veverky a poté co si objednaj, na mě s ledovým klidem vyrukujou: " a hele..QUICKLY jo" :D :D To bych FAKT střílela. 
  • Mám letenky. Domů. Na leden. Jupí, jupí, jupí! <3
  • Jsem jeden z těch šťastlivců a dostala jsem 3 dny volna na Vánoce. Stejně jako D. :)). Na Silvestra sice pracuju, ale Vánoce mají pro mě rozhodně mnohem větší význam, takže jsem nejvíc spokojená.
  • Plánujeme naši první společnou dovolenou. Nebo spíš já, jakožto vrchní organizátor a neskutečně se v tom vyžívám. Víme, že to bude v únoru a tak nějak tušíme, že se necháme úplně poprvé okouzlit něčím krásným, exotickým.. a dobrodružným :)) Už mám v merku pár destinací, ale kdo ví, kam nás naše cestovatelské pudy nakonec zavedou...






A pár slov i k outfitu, aby mu to nebylo líto, že jo. Můžete vidět poprvé v akci mé nové Uggy a já můžu s klidem říct, že je to nejlepší kup, co jsem tuhle zimu mohla udělat. Je mi v nich krásně teploučko, běhám v nich do práce a moje nožky se mají jako v bavlnce. No a v kombinaci s kulíškem mi přijdou prostě super roztomilý. Kabelku, jak jste si asi všimli, nosím většinou černou, ale občas vyvětrám i tuhle velkou bílou z Manga :) A zbytek už znáte..





Jinak na závěr bych chtěla ještě říct, že mi občas zůstává rozum stát nad některýma "zimníma" outfitama v ulicích Londýna. Dneska jsem potkala asi 4 slečny, co měly obrovskej kabát, šálu, čepici...a k tomu..teď se podržte...LETNÍ SANDÁLE. Na boso, žádný silonky. Bylo něco kolem nuly a já klepala kosu za ně.. Tenisky ještě chápu, vypadají ke kabátu stylově, ale sandále na podpatku? To jako vážně? Nevím, jestli mi utekl nějakej trend, ale já dávám v zimě rozhodně přednost teplu a pohodlí, takže ač připomínám medvěda, je mi fajn :)). Čemu dáváte přednost vy? A jaký máte vztah k "důchodkám?" 

Mějte se krásně, brzy se vidíme u dalšího článku, pusu! :*

6 comments:

  1. Ty jsi tak krásná <3 outfit boží, miluju jak píšeš a hrozně ti přeju, že jsi šťastná!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju nejvíc Domčo, jsi fakt hodná a komentáře od tebe si fakt hoodně cením <3

      Delete
  2. Božskáá <3 já Uggs miluju, na zimu jsou to ty nejlepší boty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kristý děkuju moc :* A souhlas, zatím si je nemůžu vynachválit :) Ještě bych je brala v šedé nebo černé, ale to bohužel :D

      Delete
  3. Jeeej, aká si zlatučká! Tiež zbožňujem Uggs! <3

    ReplyDelete

Děkuju za odezvu a tvůj čas <3