Saturday 19 December 2015

SKY GARDEN + DIARY

Tak vás, moji nejmilejší, vítám u dalšího článku, nejprve mi ale dovolte si trochu zajásat, prošla jsem totiž včera úspěšně zkušební dobou..juchů! Asi si říkáte, a co je proboha na tom? No, věc se má tak, že já mám z toho vážně radost, když vidím, jak si supervisoři občas mlsně vychutnávají moje kolegy. "Málo se usmíváš", "Dávej si pozor na svůj přístup", "Musíš bejt víc pozitivní.." ..takže asi chápete, že mezi tímhle vším je dost povzbuzující a motivující, když na vás není ani jedna vítka a stížnost...a jestli si pamatujete tu holku, o které jsem vám psala, když jsem byla poprvé SV, tak ta už dokonce vyletěla. Jaký si to uděláš, takový to máš.. :)



A teď mi povězte vy, už jste  vyslali Ježíška na vánoční nákupy, nebo se s ním teprve radíte a pořád tápete?:)) Já se musím poplácat po zádech, dneska už jsem totiž vyrazila na Oxford street na lov dárků pro Davida a pozor, je 19tého! Většinou totiž sháním všechno na poslední chvíli, těsně před Štědrým dnem, jak u mě bývá zvykem :D. Sháněla jsem nejen dárky, ale i vykrajovátka na cukroví..(který jsem se nakonec rozhodla letos poprvé uklohnit). HAH. To jsem ale netušila, že sehnat takovouhle "prkotinu" v Londýně, bude absolutně nadlidskej úkol. Buď ty vykrajovátka byly velký jak kráva, tak, že to skoro připomínalo dortovou formu, ale omyl - byly to COOOKIE CUTTERS! A nebo jste si mohli dopřát rovnou přenádhernou sadu tří pidi vykrajovátek a zapejkací misky za krásných 500 :)))). Šílenost. No každopádně to hotový cukroví tady v regálech to všechno vysvětluje...jinak už máme i pidi stromeček v květináči, je "zasněženej" a strašně roztomilej!  Ale dost už o Vánocích, protože o nich mám pro vás připravený speciál, ukážu vám místní dokonalou výzdobu, která mě asi jen tak nepřestane udivovat + pár míst, které tu v Londýně o vánočním čase stojí rozhodně za návštěvu, takže se těště!:)


Slyšeli jste už o Sky garden? Že ne? Tak čtěte dál. Miluju výhledy, ať už odkudkoliv...a o našem volnu jsme s Davidem stihli rovnou dva. A překrásný. Jedním z nich byl právě tenhle mrakodrap, v němž se ve 35. patře nachází krásné botanické zahrady, kavárna a terasa s 360ti stupňovým výhledem na celé City of London :). A co je ještě víc super, jeho návštěvu si může dovolit úplně každý - je totiž ZDARMA. Stačí si jen TADY zabookovat vstup, doporučuju tak měsíc a půl předem, je tam totiž skoro pořád natřískáno. Ale stojí to za to. A když ještě vychytáte západ slunce, můžete si užít rande jak vystřižený z filmu...




























Mějte se krásně a brzy se uvidíme u nového článku <3 Budu se snažit teď přispívat častěji, tak snad mi to i přes ten vánoční shon vyjde :)

3 comments:

  1. Boží fotky a tobě to šíleně sluší!! Jinak se moc těším na vánoční článek! Já už mám dárky nakoupené, letos jsem to nechala na poslední chvíli a nesnáším se za to :D minulej rok jsem měla dokonce nějaké dárky už i z léta :D

    ReplyDelete
  2. Tvoje fotky jsou tak krásné! Jedny z nejlepších! ♥

    ReplyDelete

Děkuju za odezvu a tvůj čas <3