Wednesday 11 November 2015

LUSH favourites

Ahooj moji milí,

dneska je tu takový neobvyklý článek, zase z trošku jiného soudku - a to právě z toho kosmetického. Kdybych měla vybrat jednu jedinou značku, co se týče veškeré péče o tělo, pleť a vlasy, kterou budu moct používat do konce života, bude to rozhodně LUSH!!:). V dobách, kdy se jejich pestrobarevné a až omamně voňavé produkty začaly objevovat na trhu, jsem byla ke značce docela skeptická a nijak mě nelákala. No a jelikož mám hodně mastnou pleť a neskutečně suché vlasy a pod mýma rukama prošlo už kde co (většinou bez výsledku), vítr mě jednoho krásného dne zavanul i do tohohle voňavého ráje a já samosebou neodešla s prázdnou. Začalo to čerstvou maskou z levandule a Tea Tree oil vodou a pokračovalo to....no však čtěte dál a uvidíte sami. Kosmetiku u mě na blogu moc nenajdete, jelikož mám pár stálých oblíbenců a u těch zůstávám, ale LUSH je něco, co zbožňuju a budu moc ráda, pokud i vás některé jejich kouzelné produkty inspirují..a případně vás i zachrání, když vlasy nebo pleť volají o pomoc.. :).





Začnu asi mým největším pomocníkem a tím je maska na zničené vlasy H'SUAN WEN HUA, která nejen, že voní jako čerstvě namletá skořice, ale dělá opravdu zázraky. Vlasy po ní nemám samozřejmě úplně zdravé (což nebudu mít nikdy po ničem, kadeřnice mě kdysi obeznámila s tím, že tohle je zkrátka můj typ vlasů a ani ostříhání to nespraví..), ale jsou hebké a mnohem lesklejší :)). A ta vůně...kdo nechce vonět po skořici ještě 4 dny po umytí??




Vůně levandule je jedna z mých nejoblíbenějších a tak byla má volba čerstvé masky hned jasná. Prodavač na mě zkoušel tuhle a ještě čokoládovou a když jsem viděla, jak hebočkou kůži mi ta levandulová zanechala, po chvilce už jsem si ji vesele odnášela domů. Pokud trpíte na občasné akné a mastnější pleť, určitě po ní koukněte a vyzkoušejte!!:)




A konečně..krém na obličej. Můj největší problém. Po většině krémů se přes noc ještě víc osypu a když si ho nedám, moje pleť je napnutá a stažená. Šílený! A protože se mi jejich Tea Tree voda na akné osvědčila (už jsem ji vypotřebovala a zároveň BLBEC vyhodila,  za 5 prázdných obalů máte totiž  čerstvou masku zdarma :D..) nechala jsem si poradit i s krémem. Moje peněženka se sice tvářila  při placení docela kysele, ale za těch 700,- to vážně stojí a co se týče pleti, ráda si za kvalitu připlatím :)




Tenhle žvejkovej kelímek je něco, co bych nejradši hned z fleku slupla jak malinu- nebo žvejkačku? Jedná se o scrub na rty, kterej asi většiná zná a chutná voní naprosto báječně. A cena taky není nijak šílená, stojí něco kolem dvou stovek a vydrží fakt mega dlouho!



A nakonec pár věcí, který jsme dostali společně s Davidem od jeho rodičů..do nového hnízdečka :)). 


 Pamatujete si takový ty polský karamelový bonbóny s krávou?? Tak přesně tohleto je ono, jen asi desetkrát větší! A k mojí/naší smůle to teda není k jídlu. A je to mejdlo..a naprosto božský! <3


Další je sprcháč s olejíčkem z Izraele, kterej voní taky moc pěkně, jen nevím k čemu bych tu vůni přirovnala. Používala jsem ho i na vlasy a je super!:). A vždycky mě pobaví to Lushácké : How tu use :D..


Kondicionéry už nejsou v dnešní době jen záležitost vlasů, ale i těla. A pokud jste líní se po vykoupání mazat krémem, stejně jako já, tohle je pro vás to pravé ořechové! Už ani nevím, jestli jsem po něčem měla tak krásně hebkou kůži, jako právě po pomto skin kondicionéru..



Miluju scruby všech druhů a tohle je určitě jeden z nejlepších a nejefektivnějších co jsem kdy měla možnost vyzkoušet. Jde z něho cítit pravá mořská sůl a i přesto, že nijak specificky nevoní, tak je moc fajn!:)



 A teď mi povězte Vy, jaké jsou vaše oblíbené LUSH produkty, případně které byste rádi vyzkoušely. Těším se na vaše komentáře, pusu :*


5 comments:

  1. Tak s tou maskou na obličej musím souhlasit, je skvělááá:) Mám ji asi z Lushe nejradši. Jinak jsem kdysi ulívátala na bombičky do vody, ale jelikož v Praze nemám vanu, tak by mi byly trochu k ničemu :D Super článek <3

    ReplyDelete
  2. Ahoj, tohle je Můj první komentář (a taky dooost dlouhy) Tvůj blog sleduju uz docela dlouho a strašně me bavi způsob, jaýkm dokážeš čtenáře vtáhnout do centra londýnského dení. Fakt se sem moc ráda vracím a prosím pokračuj v tom, co děláš.
    K tématu: sem tam zajdu do Lushe v Paládku, je to pro me taková nóbl cukrárna, kdyz si chci udelat radost, nebo za odměnu, známe :D :D jinak jsem zkoušela 2 šampony a ty mi moc nesedly (dost vysusovaly) ale brousím si zuby na mask of magnaminty a naprosto miluju jejich balistiky do vany a mýdlo goodmother, který se prej už nedela :/
    jinak nechceš udělat článek právě o tech tvých kosmetických oblíbencích? Co se kosmetiky tyce, jsem celkem minimslistka a ráda sahám po ověřenych věcech a tyhle články me dost baví ;)

    ReplyDelete
  3. Jen se kochám kolik Lush výrobků taky vlastníš. Já se chystám právě na tu masku na vlasy. Zatím jsem měla Marilyn, která je pro mě asi takový průměr, neurazí, ale ani nijak vlasům nepomohla - oživila trochu blond, ale nic víc. Předtím jsem měla Jasmin and Henna, která mi vyhovovala víc. Ze začátku jsem se nějak nemohla smířit se zvláštní vůní, ale nakonec jsem si ji zamilovala + jak píšeš vlasy voní ještě i po dalším umytí což naprosto zbožňuji. Teď se chystám pořídit si buďto výše zmíněnou masku nebo Hair doctor!
    A jinak doporučuju masku na obličej Mask of magnaminty - tohle je můj miláček, vždycky si připadám, že můj obličej je neskutečně svěží!!!
    Na rty scrub také používám, mám nějaký z valentýnské limitky. A pokud v zimě trpíš na suché ruce tak jednoznačně vede Helping hands.

    Koukám, že jsem se zase trochu rozepsala :D

    ReplyDelete
  4. Juuu, to je pěkná sbírka. Jak je ti tedy s těmi prázdnými obaly? To když mám 5 prázdných obalů od jakéhokoliv jejich stejného přípravku, tak ho od nich dostanu zdarma? A to platí v Anglii i ČR?

    ReplyDelete
  5. Tyjo ty jsi mel tak nalákala, že jsem si tam dneska kouoila masku s Mořskou solí a limetou :D tak jsem zvědavá

    ReplyDelete

Děkuju za odezvu a tvůj čas <3