Sunday 22 November 2015

RED TULIPS

Ahooj!

Tak jak se máte moji milí? Taky už se v čr tak strašně ochladilo? Já ten příchod zimy tady v Londýně pocítila, ale přeci jen ne tolik jako třeba David, kterej pořád skuhrá, že mu mrznou packy, hlavně teda při focení. A bude hůř! Nojo, za to na moje prohřátý svaly ze sauny a z fitka si zima jen tak nepřijde.. musím se pochlubit :). Ale o tom až příště.. a nejen o tom. Tohle focení bylo historicky asi nejvíc na rychlo, protože světlo se prostě rozhodlo jaksi nespolupracovat...a tak i moje vlasy, kterýma jsem se v tom větru imrvére dusila. Jedinej, kdo spolupracoval absolutně na jedničku, byly tyhle nádherný červený tulipány, z kterejch jsem měla převelikánskou radost. A kdo by taky neměl, že jo? Jestli něco zbožňuju a okukuju na každým možným rohu, tak jsou to právě květiny. Jaké jsou vaše nejoblíbenější?:)) A dostáváte/nedostáváte/kupujete si sami? Což já občas dělám! :D Ale přeci jen, tomu pohledu, kdy vidíte vaši drahou polovičku stát s pugetem v ruce a takovým tím šibalským úsměvem na tváři, tomu se prostě nic nevyrovná a určitě mi dáte za pravdu. No a pokud nikdo takový zrovna momentálně není na scéně, utíkejte do nejbližšího květinářství a udělejte radost sami sobě! Mně to vždycky zlepší den!:)








9 comments:

Děkuju za odezvu a tvůj čas <3