Wednesday 4 May 2016

COMEBACK

Ahoooj! (tyjo, já už pomalu ani nevím, jak se vlastně blogersky zdraví...)

Tak teda...jak se všichni mí nejmilovanější čtenáři mají? Hmm? Doufám, že parádně. Ještě aby ne, vzhledem k tomu, co počasí poslední dobou každej den venku vykouzlí, to je nádhera! I v podvečer, když už se stmívá, cejtím ve vzduchu takovou tu zvláštní atmosféru, která mi připomíná dětský léta, kdy jsem chodila ven za barák a čím dýl se stmívalo, tím já dýl mohla lítat po venku...aneb bezstarostný časy :-). Vynechám takový ty oblíbený výmluvy a důvody, proč jsem si dala pauzu a jak jsem toho měla moc - klasika všech klasik...zkrátka a upřímně, k blogování podle mě patří dobrá nálada, čas, motivace a chuť psát a když vám něco z toho chybí... čtivej a energickej článek prostě nevznikne. Takže tak. Ale jsem zpět! A co se u mě v poslední době událo a co je novýho? Byla jsem v Čechách na pár dnů, oběhala jsem si jako obvykle všechny možný doktory, strávila jsem ty nejbáječnější chvilky s nejbližšíma, ládovala jsem se jako nikdy, protože v Čr se na fitness a clean eating prostě nehraje, tečka. Tím navazuju na to, že jsem se málem utloukla po babiččině zelňačce a v neposlední řadě jsem se po sto letech viděla s mejma holkama, zašly jsme na pizzu a jako za starejch časů jsme do sebe klopily Avanti v parku na lavičce. Nejlepší pití mýho mládí!:D A na éčka házíme bobek, protože prostě..AVANTI. Takže toť vše k dovče, další, trochu nečekaně, bude i v červnu, v červenci za mnou přiletí naši do Londýna (já se tak těším!) a v srpnu se zas na 10 dnů nakvartýruju domů, čeká nás Mácháč a další letní povinnosti :)). Smlouvu na bydlení máme do října, takže momentálně plánujeme, šetříme, řešíme, diskutujeme..a možná se i trochu těšíme.








Matcha cheesecake pro D. jako uvítání :)))


Nejvíc fotogenickej obchod - Urban Outfiters :D


Jogurtová rychlovka...



6:00.. Londýn se probouzí..



Překvapení na letišti...jsem obklopená tou nejúžasnější rodinou pod sluncem a čím jsem starší, tím víc si to uvědomuju..


Tyhle  runwayský západy slunce maj něco do sebe, no né?


Honey blossom lattéčko...né, né, né..kelímek je sice boží a cool, ale Starbucks už asi jedině flat white...co na tyhle starbucks specialitky říkáte vy?



 Jedno příjemný večerní posezení s mamí <3


Kafe a život v tunelech...aneb London life, yaaayy :D


Je tady někdo, kdo nezbožňuje celým srdcem dort za studena??!! Za mě jednoznačně nejlepší dort ever, ruku v ruce s cheesecakem!




Jak to všechno krásně kvete... :)


Hřešíme...


Další takovou novinkou je to, že jsem mimo klasickýho cvičení ve fitku, začala i s jógou. Vždycky když mám rest day, dám si doma alespoň 30 minut jógy podle youtube. Hrozně mě to baví a neberu to ani tak jako prostředek k hubnutí nebo nabírání svalů, jako spíš takovou relaxaci, protažení a především zpevnění a celkovou flexibilitu. Je neuvěřitelný, co takováhle pravidelná kratičká jóga s tělem udělá a člověk občas žasne, do jakejch někdy až krkolomnejch póz se postupně dostane a dokonce v nich i vydrží! Za mě úžasná věc. Pokud byste o tom, jak a podle čeho jógu cvičím chtěli článek, určitě dejte vědět :)). Jedna taková věc, která mě poslední dobou trápila, bylo paradoxně moje tělo. Nejsem tlustá, oplácáná, nic takovýho, řekla bych, že cvičením se mi postava hodně vytvarovala...ale po skoro půl ročním posilování očekávám nějakej výsledek, něco, co mě nakopne makat dál. A ten se nějak ne a ne dostavit.  Připadalo mi, že moje tělo stagnuje, že jsem se na určitým bodě zasekla a nebo, že něco prostě dělám špatně. Jasně, že ty občasný zkraty, kdy si dám cheesecake nebo zmrzku špatně jsou, ale v porovnání s tím, co všechno pro sebe dělám a jak jím, je to nic. Pokud jste někdo měl podobnej problém, budu moc ráda za každou radu a tip co a jak! Nastudovala jsem všechno možný o fitness stravování, o tom, co a jak kdy jíst, v jakým množství, rýsovací jídelníčky a různý diskuze, jak se zbavit podkožního tuku, aniž byste ztratili svalovou hmotu. Taky chci na trénincích přitvrdit a hecnout se, že zvládnu dvakrát víc než doposud. I když každý tělo je jiný a v první řadě bychom ho měli poslouchat, ale zkusit se má všechno. Až tak zjistíme, co nám sedne a co ne. Brnkačka to nebude, rýsování je náročný jak časově, tak i na přípravu, ale moje motivace posunout se dál je obrovská, vůli, když chci, tak taky mám a když už sakra takhle tvrdě makám, chci to někam dotáhnout! A strava je základ, to všichni víme.. :)


Čoko protein, banán + acai powder. S čím si protein nejradši mixujete vy? :))



Každej čtvrtek teď dokonce s D. chodíme workoutovat ven, já mu tímto dělám osobní trenérku a on mě po 2 dnech nejprve proklíná...a nakonec je mi vděčnej! :D





Tak to by bylo aktuálně něco málo o vztahu já, strava a cvičení a jak spolu dohromady válčíme a teď už vám prozradím, co mám pro vás přichystanýho. Mám vymyšlenou zbrusu novou sekci (to tady uvádím jak Horst Fuchs, co smažil volský voko na kapotě auta docela :D...) , která se bude týkat jen a jen Londýna, všelijakých tips - nákupy, streetfood, restaurace, kavárničky, zajímavá a nevšední místa, kam budu pravidelně přispívat a vy budete mít možnost se ptát na to, co vás zajímá, pokud se sem třeba v brzké době chystáte. Mně by takovéhle tipy,  třeba kde sehnat v Londýně vykrajovátka na cukroví, pěknou láhev do fitka na pití, super diáře, stužky a papíry na balení dárků...bejvaly usnadnili život a ušetřili mě zběsilýho bloudění po Oxford street. Doufám, že vás tahle rubrika potěší, i když se třeba zatím s Londýněm nijak neztotožňujete, nikdy nevíte!:)) Určitě mi dejte vědět, co konkrétně by vás zajímalo a já se budu snažit vám předat co nejužitečnější info a postřehy. Pusu a mějte se krásně <3

2 comments:

Děkuju za odezvu a tvůj čas <3