Monday 9 May 2016

London tips: nákupy

Ahooj moji nejmilejší,

tenhle článek vzniká za úplně mimořádnejch podmínek. Je jedna odpoledne, venku svítí sluníčko a zároveň pofukuje tak příjemně letní vánek, Queenspark ale zeje prázdnotou. Na dnešek jsem se až abnormálně těšila, čekal mě totiž den volna a zároveň můj historicky první Cheat day po 14 ti dnech striktního dodržování stravy. Nejdřív jsem v záchvatu plánovala jít do Sainsbury a nakoupit si veškerý junk food, který jsem si za tu dobu odpírala, to jsem pak ale v normálním stavu zase zavrhla a rozhodla jsem se si to udělat hezký, ale střídmý. Riskovat, že celý 2 dny off pak budu skuhrat s bolestí břicha v posteli raději nebudu. Nohy mě hned po probuzení zavedly do tý nejlepší kavárny pod sluncem, kde právě posedávám, v zádech sluneční paprsky a před sebou takovou tu typickou blogerskou kompozici, hodnou zdokumentování. Ledová káva, malinovo - borůvkový cheesecake, brownie a Macbook. Jsem v nebi, vážení! A taky mi právě bylo svěřeno do péče dítě, jehož maminka si odskočila na záchod.. :D Asi teda nevypadám úplně nedůvěryhodně, to potěší, haha. To by bylo něco na úvod a teď už mám pro vás první “London tips” , kde vám prozradím, co v metropoli kde sehnat a za kolik, tipy na mé oblíbené obchody a taky, jaká je nejlepší doba vyrazit na shopping spree. 

1. River Island - peněženky, kabelky, boty

Tak tady myslím, že asi není ani co dodávat, tenhle obchod asi většina z vás zná a určitě ho zbožňujete stejně tak jako já. Cenově se pohybuje asi někde jako Zara a vejš , ovšem ty ceny i docela chápu, platíte tu za opravdu kvalitní materiály :)). Kor teď na jaře se to tu hemží naprosto nádhernými střihy a barvami. A ty boty!! Ráj. Pokud vychytáte slevy, tak tu seženete dokonalý botky za pakatel. Po asi 5 letech mi nedávno dosloužila peněženka (už jsem se domnívala, že je nesmrtelná), takže jsem čelila vybírání nějaké neutrální, která mě neomrzí a hlavně vydrží. Skončila jsem klasicky v RI a bylo opravdu z čeho vybírat. Tak nádherný peněženky jsem zatím nikde neviděla! No a ulovila jsem nakonec tuhle krásku…
Untitled #34

2. Urban Outfiters - spodní prádlo, nevšední a zajímavé kousky + designérské kolekce

Tohle je přesně jeden z těch obchodů, kam když vlezete, nevíte na co koukat dřív a u všeho “acháte” a “jucháte”. V první řadě vás učaruje interiér a hned potom ty nejúchvatnější podprsenky, takže pokud sháníte kvalitní lacebra nebo krásné sportovní prádlo, zajděte určitě sem. Milovníci sportovní módy si tu taky přijdou na své, nechybí tu totiž značky jako Adidas, Nike, Calvin Klein a v poslední době tu hodně jede Fila a její kolekce alá spartakiáda. A ceny se pohybují řekla bych mnohem níž než normálně, což je skvělý. Každý jeden kousek je tu něčím zajímavý a já tenhle koncept naprosto mi-lu-ju. 
Untitled #33






3. New Look - naprosto všechno

Vím, že u všeho zatím píšu, jak je to nejlepší a skvělý, ale tohle je vážně nejvíc nejlepší a skvělý! New Look - moje srdcovka. To je takovej ten obchod, kde se vám líbí naprosto všechno a jste schopný se tu oblíct od hlavy až k patě. Cenově ho přirovnávám k Hmku, a však kvalitou je pro mě jinde. Zatím se mi nestalo, že by se mi něco opralo, zničilo, roztrhlo…a to se z NL skládá půlka mýho šatníku a botníku. Najdete tu obří místnost jen s botama, u níž je nápis SHOE HEAVEN. A právem. Ráj to totiž fakticky je! Jinak tuhle láhev Yogaholic jsem ukořištila právě tady, prošmejdila jsem kde co a závěr je takovej, že New Look vítězí na plný čáře se super láhvema, kelímkama a nádobkama na smoothie.



4. John Lewis - papírnictví, dárkové předměty, domácí potřeby, kosmetika

Pokud jste hospodyňky a ženy v domácnosti jako já, bydlíte v Londýně a čistě náhodou byste měli příští Vánoce menší struggles s vykrajovátkama na cukroví (no nikdy nevíte, že jo :D:D), tak žádnou paniku, jsem tu já, ta co vám poradí, že je najdete v John Lewis úplně v přízemí, sekce pečení. Sice zaplatíte za 3 vykrájovatka, velikosti bejka, v přepočtu asi 300 korun, ale bude cukroví!  Další věcí, kterou jsem sháněla snad všude a měli ji jen tady, byly stužky a ozdoby na balení dárků. Byla jsem přesvědčená, že pořídím v Tigeru, ale bohužel. Za mě Tiger jedno velký zklamání, alespoň tady v Londýně. Mimo jiné tu mají jedno celé patro, které bych nazvala naši českou Dárkovnou a taky obrovský stojan, plný diářů, notesů a obalů na pas od Kate Spade.

5. BHS -  roztomilé piknikové koše, povlečení, bytové doplňky


V BHS jsem nám na naše výročí pořídila naprosto peckovej piknikovej koš, včetně nádobíčka, příborů a prostírání :D <3 Najdete je tu ve všech různých barvách a provedeních a upřímně, pokud bydlíte v Londýně, tak už kvůli Hyde parku je to s přicházejícím létem must-have! 


6. Kingdom of Sweets - americké sladkosti, retro sladkosti


Tenhle candy shop najdete téměř na konci Oxford street a věřte mi, že pokud sem zabrousíte, tak neodejdete s prázdnou. Najdete tu mraky sladkostí, o kterých jste si mysleli, že už snad ani neexistují a určitě tu je k mání i spousta věcí, které u nás nenajdete.. :)

7. Holland and Barret a Wholefoods Market


Dva mé nejoblíbenější obchody se zdravou výživou a superfoods. Jen předem upozorňuji, že tu strávíte minimálně hodinu, protože tu mají neuvěřitelný výběr jak pro vegany, tak vegetariány, gluten-free nebo prostě jen pro ty, co se rádi zdravě a kvalitně stravují. Ceny jsou samozřejmě vyšší, ale za kvalitu si už v dnešní době připlatíte všude :). Wholefoods najdete třeba na Picadilly nebo v Kensingtonu, tam je dokonce i sekce, kde si můžete namíchat svoje vlastní müsli, koření, mix sušeného ovoce a ořechů atd. Holland and Barret je pak na Oxford Street a vybírat si můžete z nepřeberného množství ořechů, másel, olejů, semínek, protein výrobků nebo třeba čajů a kávy.








 Zdroj: google.com


8.  Paperchase - diáře, organizéry, to do listy, "memories" a "travel" knihy

Tak jo, pokud jste ten typ člověka, co vidí pěknej notes a je mu úplně jedno, že nemá ani páru, co si do něj vlastně bude psát, ale ono se něco určitě najde...navštivte Paperchase. Krása střídá nádheru při pohledu na všechny ty diáře s dokonalým designem a provedením. Vždycky slintám i u svatební sekce, kde mají milion blbůstek, doplňků a Wedding planners na den D... a v tu chvíli lituju, že zatím je pro mě tohle zařizování tabu :D... Jinak na Paperchase narazíte třeba kousek od Primarku na Tottenham Court road nebo kousek od Picadilly. A minimálně za návštěvu stojí!





Zdroj: google.com













9. Lillywhites - boty na běhání, sportovní oblečení

Představuji vám mega outlet nacházející se přímo na Picadilly circus s naprosto nejkrásnějšími sportovními kousky. Má asi 4 patra a najdete tam značky jako Usa pro, která má podle mě nejvíc povedený legíny a podprsenky(a za hubičku), pak klasicky Nike, Adidas, Reebok, Puma nebo Under Armour






10. Boots - drogerie, kosmetika

Jestli jste "drogérkový maniaci" a toužíte si z Londýna odvézt něco od značek, které u nás neseženete, tak směle do Bootsu. Soap and Glory, Ted Baker, Botanics, Burt's bees, Carmex, Balmi, Barry M, Sally Hansen, Smashbox, Batiste, Zoella...tohle všechno pod jednou střechou, včetně super akcí 1+1 zdarma nebo 1+ second half price :)).



11. Svatební šaty

Pokud toužíte po pohádkových a unikátních svatebních šatech, které vás nezruinují, potom se mrkněte na e-shop Devotion Dresses. Stovky originálních návrhů, kvalitní materiály, továrny v EU a zkušení designéři představují záruku, že vaše šaty budou naprosto dokonalé. A navíc nemusíte trávit hodiny po salonech!

Co se týče nejlepšího timingu, kdy vyrazit do ulic pročistit vaše peněženky, tak víkend moc nedoporučuju, pokud se teda nechcete plížit šnečím krokem v masitém davu a čekat, až vás někdo ušlape :D. Nejlepší je naplánovat si nákupy na všední den dopoledne. Za prvé si je mnohem víc užijete a za druhé, pokud vypuknou v ten den slevy, ty nejlepší kousky máte zaručené... :). 

Doufám, že vám, co se chystáte v budoucnu do Londýna článek trochu pomohl, budu moc ráda, když mi napíšete, jaké obchody v Londýně nevynecháváte vy, případně, které obchody vám v Čr chybí :)). Pusu!

7 comments:

  1. To je tak skvělej článek, doufám, že se do Londýna podívám brzo, abych všechny tipy využila!! :D úplně jsi mě navnadila!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kristý, díky moc! <3 Hehe, jednou musíš dorazit..ale to tě kafe se mnou nemine! :)))

      Delete
  2. Londýn je už několik let mým snem, takže snad se tam někdy konečně podívám, ale moje peněženka(nebo spíš kreditka) by asi plakala teda :D Jinak u nás mi chybí z obchodů snad všechno výše zmíněné :(
    Mimochodem Jani měla jsem možnost tě zahlédnout v metru, když jsi byla v Praze a jsi naživo snad ještě hezčí(a vyšší :D) než na fotkách! Původně jsem myslela, že jsem si to spletla a že ti je nějaká slečna jen podobná a kopíruje tvůj outfit, ale když jsi pak na Instagram zveřejnila fotku, tak mi to bylo hned jasné :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj Anonyme, takže v první řadě, hrooozně moc děkuju za tak milý slova! Když jsem to četla, nemohla jsem ani uvěřit, že mě někdo někde poznal a zpozoroval :D A víš jistě, že jsem to byla já?! :D To je mega náhoda tyjo! A moc děkuju za tak krásnej kompliment, to fakt potěší. Moc. Jinak Londýn určitě, aspoň jednou! :)

      Delete
  3. Boží článek! Rozhodně musím zajít do Paperchase!!! :D <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc děkuju!:)) No to stopro, je to ráj všech diářo-mainaků.. :)

      Delete
  4. Super veci;) nejvice me zaujala ta sportovni podprsenka. Asi si ji take objednam ;) Nedavno jsem si poridila tuto http://eshop.endurancelab.cz/ostatni-zbozi/podprsenka-craft-sports-bra-1.html , ale ta tva je taky moc moc super ;)

    ReplyDelete

Děkuju za odezvu a tvůj čas <3