Tuesday 15 September 2015

BURGUNDY LOVE

Všechny vás zdravím,

Tak jak si užíváte už pomalu podzimní dny? Většina z nás asi zase zajela do starých kolejí, ať už školních nebo těch pracovních a mě to co nevidět taky čeká. Ve čtvrtek mám od rána až do večera "induction", kde budou všichni, co se úspěšně probojovali k získání pracovního místa a v pátek to vypukne :) Hrozně se těším! A určitě vám pak napíšu svoje pocity, jaké to bylo a tak dále. A vám, které čeká letos vejška přeju, ať z toho moc nezešílíte a ať vás to hlavně baví, protože to je úplně nejdůležitější. Sama bych o tom mohla vyprávět..Ale teď už k outfitu. Burgundy je asi jedna z mých nejoblíbenějších barev právě v tomhle období, kdy se všechno začíná krásně zbarvovat do zemitých tónů a kdy nám listí začíná pomalu šustit pod nohama. Po dlouhé době jsem vytáhla tohle krémové sáčko z Hmka, u kterého mi absolutně nedošlo, že když je do krémova, bude se dost špatně kombinovat. No, klasika. Když se mi něco líbí, vůbec u toho nepřemejšlím a prostě beru všema deseti :D. Proto jsem před nedávnem zahájila hon na čistě bílé sáčko klasické střihu (bez zipů a dalších blbůstek) a řeknu vám, že je to fakt fuška. Mně osobně to přijde jako nejvíc basic kousek, ale prolezla  jsem snad všechny obchody a nic, bílá sáčka už asi nefrčí :D Pokud o něčem víte, prosím šup sem s tím!:) Budu moc vděčná. 

A jaké jsou vaše nejoblíbenější podzimní kousky, bez kterých se letos stopro neobejdete? Těším se na vaše komentáře, pusu <3











Blazer - H&M // Blouse - Jennyfer // Pants - H&M // Bag - River Island

8 comments:

  1. Skvělá kombinace :) Tady je jedno bílé sáčko http://answear.cz/499014-mango-damske-sako-praga.html

    ReplyDelete
  2. V týhle kombinaci je to teda perfektní a mě nejvíc fascinuje, jak dokonale umíš sladit i pozadí! Pecka, fakt, nádherný fotky!

    ReplyDelete
  3. Máš kráásnou rtěnku! A jak to máš krásně sladěný i s pozadím, no super! Jako bílé sako jsem taky nesehnala dle svých představ, chtěla bych přesně to, co mám v černé ze sekáče akorát v bílé a to je asi nesplnitelné :D

    ReplyDelete
  4. moc hezká kabelka a kalhoty mají skvělou barvu!

    ReplyDelete
  5. Krásné sáčko a brýle, moc ti to sluší :) www.kristynablog.com

    ReplyDelete
  6. Děkuju všem moc za nádherné komentáře, jste nejlepší <3

    ReplyDelete
  7. Já burgundy miluju, takže u mě nikdy s touhle barvou nešlápneš vedle! :))

    www.stylesolution.cz

    ReplyDelete

Děkuju za odezvu a tvůj čas <3