Sunday 3 January 2016

ZTRACENA V MAYFAIR

Jen já, Londýn na dlani a #můjOlympus. Občas mám chvilky, kdy se jen tak spontánně seberu, vezmu foťák na krk...a pak už se jen ztrácím někde v té kráse zapadlých uliček Londýna, s viktoriánskými domky a nechávám se unášet dokonalou architekturou. Tyhle chvilky mám tolik ráda. Je mi jedno, že nemám ani ponětí, kam mě nohy zavedly, ale užívám si sílu toho momentu, kdy jsem jen sama se sebou.





Míjím uspěchané podnikatele s deskami v ruce, pozoruju, jak načinčané dámy v obrovských brýlích mizí v luxusních obchodech, zanechávajíc po sobě nejen silný závoj Chanel parfému...ale především taky strhaného manžela držícího pět tašek. Skoro na každém rohu se uprostřed toho všeho dění zastavím, moji pozornost totiž klasicky upoutají nějaké pěkné dveře, které jsou hodny zdokumentování..











V hlavě mi sem tam pobíhá milion neposedných myšlenek, ať už o životě, o minulosti, o budoucnosti..o mých snech..jedno ale vím jistě, jsem ŠŤASTNÁ. A to mi připomíná, jak moc je důležitý umění být jen ve společnosti sebe samé, zapomenout na okolní svět a vystačit si jen se svejma myšlenkama, svým světem. Ať už je jakýkoliv. Protože..když nejste šťastní sami se sebou, jak potom můžou být ostatní šťastní s váma? Spousta lidí v dnešní době na tohle zapomíná. Je fakt, že je to těžký. Doba, kdy se každý za něčím žene, snaží se nějak uspět, zviditelnit, něčeho dosáhnout, doba, kdy sociální sítě jsou mnohdy důležitější než ten náš opravdový život a to je pak v tomhle kolotoči vzácnost, vyhradit si čas jen na sebe, vypnout a relaxovat. Zkuste na chvíli všeho nechat a dělejte něco, při čem úplně ztratíte pojem o čase a o světě, nazujte tenisky a vyběhněte třeba do nejbližšího parku, běžte se jen tak sami projít, uvařte si kakao s kupou šlehačky a do ruky vemte svoji oblíbenou knihu, vezmětě foťák a vyražte do víru velkoměsta, pozorujte okolní svět, lidi kolem vás, zapadněte do vaši oblíbené kavárny a nedbejte na to, jestli je divný chodit sám se sebou na dortík...vynechte pro jednou jakoukoliv společnost a užívejte si plnými doušky jen tu jednu jedinou a nejdůležitější, kterou ve svém životě máte - SAMI SEBE. 









Buďte šťastní.. a budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete, JAK a KDE si chvilky sami se sebou vychutnáváte nejraději vy :*

10 comments:

  1. Neskutečné prostředí Jani <3 Užívej!

    www.ketyland.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju, je to radost, objevovat ty místní krásy a zákoutí... :)

      Delete
  2. Krásnej článek a naprosto perfektní fotky <3 já se taky chodím ráda sama projít, hlavně teď po Praze to miluju, pozorovat i ty všechny okolo a užívat si to! Do kavárny taky chodím často sama, ale vlastně mám s sebou buď notebook nebo psa a to už tak sama nejsem... Ty čistě svý chvilky, kdy si jen přemýšlím a jsem sama se sebou mám ve vaně :D to je taková moje relaxační a přemejšlecí část dnů:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Domčo děkuju, ty víš, že ty komentáře od tebe mě vždycky fakt zahřejou u srdce <3 Joo vana je super místo, škoda, že tady v UK máme jen blbej sprcháč, kde jsem za 3 minuty hotová :D :D

      Delete
  3. Nádherný fotky a jako vždy skvěle napsané:)) Já miluju čas, který mám sama pro sebe, o to cennější pro mě je, když bydlím s přítelem a celé dny jsem ve společnosti lidí..to pak miluju být jen sama se sebou. Pro mě je nejlepší relax vzít si knížku, zapálit si svíčky a číst a nic nevnímat..nadruhou stranu mám taky moc ráda zajít si sama na kafe a pak se procházet městem:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kristý, ty jsi zlato viid :* Tak to ti naprosto rozumím...sdílení domácnosti je hodně těžká zkouška života :D a je fakt, že to je pak člověk občas fakt rád, když má "bejvák" (=ten náš jeden pidi pokoj :D) jen pro sebe...ale zase, stojí to za to :) A knížky jsou nejlepší <3

      Delete
  4. Ten čas sám se sebou je pro mě už teď zvláštní, a to proto, že já jsem do 18 byla zvyklá (v zapadlé vesnici) být úplně sama (bydlí tu buď samý důchodce nebo malé děti :D) a chodívala pořád po lesích, loukách. i přesto, že jsem toužila mít nějakého kamaráda, tak jsem si to po většinou užívala. a uvědomila si tak spousty, ale opravdu spousty věcí.:)
    Teď, když bydlím s přítelem (v jedné místnosti :D), tak naopak už vůbec nevyhledávám čas sama se sebou... jsem nejvíc ráda, že jsem našla někoho s kým mi nevadí vůbec trávit kupu času. Ale kde si nejvíc, momentálně, užívám čas sama se sebou je stoprocentně běh :) už totiž bydlím ve městě a ty procházky pro mě mají trochu jiné kouzlo, než les...

    ReplyDelete
  5. Boží článek Jani!! A ty tvoje fotky nemají chybu! V pondělí jsem se tam taky toulala. Akorát večer, takže obchody už měly po zavíračce. Potkávala jsem jen drahá auta haha :D :-) A když jsem v Londýně, tak to mám přesně jako ty! Toulat se tam a fotit bych mohla klidně věčnost! :-)

    ReplyDelete
  6. Ahoj! :) Můžu se zeptat kde upravuješ fotky???

    http://eternitymoments0.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  7. Jee, Londýn mi strašně chybí. Nejradši bych se tam vrátila a zas tam chvíli žila, je to tam prostě báječný a má to skvělou atmosféru. :)
    Užívej za nás.

    www.rinakrois.com

    ReplyDelete

Děkuju za odezvu a tvůj čas <3